توجه : تمامی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط ایدی موجود در بخش تماس با ما بالای سایت یا ساماندهی به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود. به امید ظهور مهدی (ع).

    چگونه در اینستا فالوور جمع کنیم

    1 بازدید

    چگونه در اینستا فالوور جمع کنیم را از سایت پست روزانه دریافت کنید.

    آموزش اصول جمع کردن فالوور و محبوبیت در “اینستاگرام”

    آموزش اصول جمع کردن فالوور و محبوبیت در “اینستاگرام”

    چگونه در اینستاگرام محبوب باشیم ؟!

    اینستاگرام از شبکه های اجتماعی محبوب در سطح جهان است که این روزها دارای میلیون ها کاربر از نقطه به نقطه جهان می باشد که در این برنامه، کاربران تصاویر و ویدیوهایی را از خود به اشتراک می گذارند و اگر شما نیز در حال مطالعه این مطلب از بخش تکنولوژی نمناک هستید، حتما روزانه چندین ساعت در این شبکه اجتماعی وقت می گذارید و پست های مختلف را مشاهده می کنید.

    اما با جستجو در اینستاگرام قطعا ممکن است با برخی صفحات روبرو شوید که دارای چند صد هزار یا چند میلیون فالوور هستند که برایتان ممکن است کمی شوکه کننده باشد و این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه چنین چیزی ممکن است؟! و ده ها سوال و جواب که در این زمینه ذهن شما را درگیر خود کنند. اما اگر این سوال برای شما پیش آمده است و به دنبال راه و روش های اصولی هستید، در این گزارش از نمناک قصد داریم شما را با آموزش محبوب شدن در اینستاگرام آشنا کنیم که حتما کاربردی خواهد بود. همراه ما باشید.

    1- کاربرد هشتگ در اینستاگرام و نحوه استفاده

    شاید تعریف های زیادی در مورد هشتگ در وب مشاهده کنید که هر یک از آنها به نحوی خاص توضیح داده اند. اما هشتگ در اینستاگرام بیشتر یک ابزار است. برای مثال اگر شما از طرفداران فوتبال هستید، می توانید با هشتگ کردن تیم مورد علاقه خود ( #تیم_**** ) در بخش جستجو اینستاگرام، پست هایی که با این هشتگ منتشر شده اند را مشاهده کنید.

    از این رو اگر شما در اینستاگرام در حال فعالیت هستید و می خواهید پیج عادی خود را تبدیل به پیج پر بازدید و درآمد زایی کنید، باید حتما و حتما هشتگ هایی مرتبط با پست های که در طول شبانه روز می گذارید، در انتهای پست قرار دهید تا میلیون ها کاربر با جستجوی این هشتگ، پست شما را مشاهده کنند.

    با این حال برای هشتگ گذاشتن در پست های اینستاگرامی، باید یک نوع استراتژیک بچینید تا پستتان بصورت هدفمند منتشر شود و در اینستاگرام با بازتاب و استقبال زیادی روبرو شود. بطور کلی گفته می شود که چیزی بین 8 تا 12 هشتگ برای پست کافی است و اگر از این تعداد بیشتر شود، باعث زشت شدن محتوای پست خواهد شد و توصیه ای که ما برای شما عزیزان داریم این است که حتما هشتگ ها مرتبط با تصویر یا ویدیویی که در حال انتشار آن هستید، باشند که در غیر اینصورت هیچ بازده ای برای شما نخواهد داشت.

    اینستاگرام

    همچنین سعی کنید هشتگ یا هشتگ هایی را انتخاب کنید که در آن ماندگار شوید. برای مثال اگر شما در انتهای پست #ایران و... قرار دهید، قطع یقین پست شما در میان سایر پست های دیگری که در حال انتشار هستند، غرق خواهد شد و اما اگر هشتگ دیگری مانند #زنده_باد_ایران استفاده کنید، پست شما نسبت به هشتگ اول جایگاه اش را از دست نخواهد داد و می تواند بازدید خوبی بگیرد که این مورد نیز نیاز مبرم به خلاقیت دارد.

    2- انتخاب محتوای مناسب برای پست

    محتوا یکی از نکات و ابزارهایی است که این روزها همه ما به دنبال آن هستیم و کارفرماهای بسیار زیادی در سرتاسر دنیا که دارای کسب و کار شخصی هستند، به دنبال تولید کننده محتوایی هستند که تمام اصول و ضوابط محتوای اینستاگرام را آشنا باشد و بتواند برای آنها تولید محتوا کند. اما این بدین معنا نیست که شما حتما باید تولید کننده محتوا استخدام کنید و در این راستا هزینه کنید!

    برای اشنایی با نحوه نوشتن محتوا یا در اصطلاح کپشن پست می توانید چند ساعتی در اینستاگرام بصورت هدفمند جستجو کنید و از پیج های پربازدید استفاده کنید که قطعا با مشاهده چندین پست می توانید اصول خاص را در این راستا متوجه شوید. اما اگر از کپشن بگذریم، به محتوای اصلی یعنی تصویر یا ویدیویی هست که در حال به اشتراک گذاشتن آن هستیم، میرسیم.

    اینستاگرام

    پست می تواند در محبوبیت ما موثر باشد و اگر چند ساعتی فکر کنیم، می توانیم به موضوعات مختلفی برسیم که شاید برای کاربران و دنبال کننده های پیج ما یک سوال باشد و به همین دلیل بهتر است که در راستای آموزش آن بپردازیم تا در این شبکه مجازی توسط کاربران به اشتراک گذاشته شویم که این ابتدای محبوبیت در اینستاگرام می باشد...

    3- تمرکز بر روی مخاطبان

    پیج اینستایی شما حتما در یک راستا فعالیت می کند که این می تواند به شاخه های بسیار زیادی تقسیم شود. برای مثال می توان در زمینه آشپزی، تکنولوژی، صفحات خنده دار و... که این پیج را شما در اولین روز ایجاد حساب به آن فکر کرده اید و به نتیجه رسیده اید. از این رو شما باید در راستای هدف پیج خود فعالیت کنید و اگر در زمینه x فعالیت می کنید، نباید از y در پیج اینستاگرامی خود مطلب را انتشار کنید و این یک اصل است که حتما باید رعایت کنید.

    محبوب شدن دراینستاگرام

    با این وجود اگر شما به کامنت های مخاطبان پیج اینستاگرامی خود دقت کنید، می توانید از حرف ها و گفته های آنها به نیازهای آنها پی ببرید و پست هایی متناسب با خواسته های آنها منتشر کنید تا آنها را هر چه بهتر به خود جذب کنید و به مرور آنها اگر از پست های پیج شما خوششان بیاید، حتما پست های شما را با دوستان خود به اشتراک خواهند گذاشت و محبوب خواهید شد.

    4- ارتقاع مهارت های عکاسی

    شاید در هنگام عکاسی از یک سوژه این چنین فکر کنیم که ما نیازی به آموزش روش های عکاسی نداریم و این اشتباه بزرگی است که شاید اکثر ما آنرا انجام دهیم! عکاسی شغلی خاص و پر از نکات جزئی است که اگر شما این جزئیات را رعایت کنید، عکستان ارزشمند خواهد بود و به همین دلیل اگر الان روزهای اولیه کاری شما در این زمینه است و قصد هزینه کردن ندارید، بهترین راه آموزش روش های عکاسی است که می تواند به شما کمک کند.

    عکاسی اولین مرحله ای است که شما انجام می دهید و نباید عکس گرفته شده را فورا در پیج اینستاگرامی خود منتشر کنید. برای انتشار عکس شما می توانید از ابزارهای بسیار زیادی اعم از فوتوشاپ و سایر ابزارهایی که در این زیمنه وجود دارند استفاده کنید و عکس خود را تبدیل به تصویر بسیار زیبا و خاصی کنید که نظیر آنرا ندیده اید.

    5- ماندگار باشید

    قطعا هر شغل و بیزنسی فراز و نشیب های خاص خود را دارد و با یک شب نمی توان راه چند ساله را پیمود...! از این رو با چند پست ساده نمی توان در طی چند ماه به محبوبیت رسید و شما باید برای ماندگاری خود تلاش کنید. تلاشی که باید بکنید این است که حتما اصول را آموزش ببینید و بر اساس اصول و ضوابط پایه، پیش بروید تا به مرور زمان به جایگاهی که مدنظرتان است برسید.

    با این حال اصلی ترین اصلی که باید در ذهن خود برای ماندگار بودن داشته باشید، صبر است که یک مولفه حساس می باشد که باید از آن پیروی کرد. بنابراین زحمتی که برای پیج اینستاگرامی خود می کشید را نباید با رها کردن و عدم صبر و تلاش از بین ببرید. بهترین راه این است که روزانه چند ساعت بر روی پیج خود وقت بگذارید و به مرور این زحمت را بیشتر کنید.

    6- نوشتن بیو مناسب در پروفایل پیج

    در بیو اینستاگرام خود می توانید تا 150 کارکتر حروف و اعداد استفاده کنید که در این 150 کارکتر می بایست در مورد اهداف پیج و معرفی آن حرف بزنید و لازم به ذکر است که بیو اینستاگرام بسیار مهم است چرا که برای مخاطب تاثیر گذار است و می تواند حتی باعث جذب فالوور شود که این مورد هم یک شرط مهم دارد...! شرط مهم، واقعی بودن محتویات بیو اینستا شما می باشد.

    برای مثال پیج اینستاگرامی وجود دارد که در بیو خود از #ماشین_های_روز استفاده کرده است و به هیچ وجه تصویری از ماشین های مدرن در پیج منتشر نکرده است و این یک اشتباه بزرگ می باشد چرا که میزان اطمینان کاربر را نسبت به پیج و زحمات خود کاهش می دهید و امکان آنفالو شدن از طرف کاربر وجود دارد..! پس صادقانه پیش بروید.

    7- کشف بهترین زمان برای پست گذاشتن

    تمام ذهنیت خود را که تا این قسمت از این مطلب از نمناک بدست آورده اید را چند ثانیه کنار بگذارید و خودتان را یک کاربر اینستاگرام ساده تصور کنید. در طول روز 6 بار شما وارد اینستاگرام می شود و پست های مختلف را مشاهده می کنید و در صورت لزوم کامنت نیز می گذارید. اما در میان پیج دوستان و آشنایانتان که شاید در طول روز تمام آنها به تعداد 10 استوری و 2 پست بگذارند، پیجی را فالوو کرده اید که در طول روز 10 پست و 30 استوری را منتشر می کند.

    حس شما نسبت به این پیج چگونه است؟! آیا حاضر به دنبال کردن آن هستید؟! به هیچ وجه حاضر به فالوو کردن آن نخواهید بود چرا که باعث آزار شما می شود و اگر در میان 10 پست و 30 استوری، 50 درصد آنها نیز تبلیغات باشند، به هیچ وجه حاضر به فالوو کردن آن نخواهید شد و فورا آنفالوو خواهید کرد.

    اینستاگرام

    بنابراین بهترین کار این است که ابتدا خودتان را بجای کاربر و فالووری قرار دهید که در حال دنبال کردن پیج شما می باشد و در ساعت های مقرر و مناسب در طول روز پست های مختلف را منتشر کنید و اگر روزهای اولیه پیج شما می باشد، روزانه یک پست هدفمند کافی است تا به مرور پیج شما گسترش پیدا کند.

    8- اشتباهاتی که باید از آنها جلوگیری کنید؛

    اشتباهاتی وجود دارند که اگر شما می خواهید تبدیل به پیجی پربازدید و محبوب در اینستاگرام شوید، ممکن است آنها را انجام دهید که این موارد روش محبوب شدن در اینستاگرام نیست و شما باید بصورت جدی از آنها خودداری کنید. در ادامه به معرفی این مشکلات خواهیم پرداخت و توصیه می شود حتما خودداری کنید؛

    منبع مطلب : namnak.com

    مدیر محترم سایت namnak.com لطفا اعلامیه سیاه بالای سایت را مطالعه کنید.

    چگونه فالوور جمع کنیم؟ (بهترین روش سال ۹۹) + ۱۲ روش کاربردی از تجربه های پیج های اینستاگرامی

    چگونه فالوور جمع کنیم؟ (بهترین روش سال ۹۹) + ۱۲ روش کاربردی از تجربه های پیج های اینستاگرامی

    چگونه فالوور جمع کنیم ؟‌این سوالی ست که در این مقاله میخواهیم ۱۲ روش کاربردی و موثر از پیج های مختلف، که توانسته اند در مدت کوتاهی فالوورهای خود را افزایش بدهند را معرفی کنیم.

    عددهای هیجان انگیز از درآمدهای اینستاگرامی، هر کسی را به فکر راه انداختن یک پیج اینستاگرام و کسب درآمد از آن می اندازد. اما مهم ترین نکته کلیدی، در آغاز راه پاسخ دادن این سوال است: چگونه فالوور جمع کنیم؟

    اگر شما هم با پیچ و خم بالا بردن تعداد فالوورهایتان دست و پنج نرم می کنید، با ما همراه باشید تا ببینیم چگونه فالوور جمع کنیم . گام های این مقاله را به ترتیب انجام دهید و تاثیر شگفت انگیز آن را ببینید.

    1- زیر بنای پیج تان را خوب بنا کنید

    مهم ترین نکته در بالا بردن فالوورها این است که بتوانید مخاطب را به پیج خود جذب کنید. وقتی از یک بنای خوب صحبت می کنیم منظورمان، تم کلی پست های اینستاگرام، هایلایت های استوری و بیو پیج است.

    . تم مورد نظر شما چیست؟

    می توانید پیج اینستاگرام برندهای بزرگ و یا افراد مشهور را نگاه کنید و از بین آن ها یک تم مناسب انتخاب کنید. سپس برای پست گذاری به تم انتخاب خود پایبند باشید. در زیر می توانید یک تم زیبا را از برند کامبیز مشاهده کنید. استفاده خلاقانه از طراحی عکس ها همراه با بهره گیری از ترکیب بندی خوب رنگ ها، پست های اینستاگرام این برند، را چشم نواز و جذاب نموده است.

    در حال حاضر سایت های بسیاری وجود دارند که می توانید از بین آن ها، هارمونی های رنگ را پیدا کنید. می توانید کلمه هارمونی را در اینترنت جست و جو کنید تا بهتر بتوانید از رنگ ها استفاده کنید. استفاده از سایت هایی مانند پینترست، colorhunt.co، colourlivers.com، coolors.coو… تعداد زیادی پالت های رنگ آماده دارند که به شما ایده های خوبی می دهند.

    . هایلاهایت های استوری تان را منظم بچینید

    متاسفانه در بسیاری از پیج های اینستاگرام دیده می شود که استوری ها به صورت نامنظم هایلایت شده اند. چینش نامنظم و درهم از هایلایت ها، نشان از بی نظمی و بی هدفی اداره کننده آن دارد. که می تواند تاثیر بدی بر فالوورهای خود بگذارد. به جای این کار، دسته های منظم استوری را ایجاد کرده، یک کاور مناسب برای آن انتخاب کنید و هایلایت های لازم را در قالب آن ها ذخیره کنید. در زیر می توانید یک نمونه خوب مناسب از دسته بندی استوری ها را از پیج اینستاگرام کاله ببینید.

    . بیوی خوب بنویسید

    نوشتن یک بیوی مناسب بسیار با اهمیت می باشد. این کار زمانی که قصد فروش یک محصول یا خدمت را دارید اهمیت بیش تری نیز می یابد. انتخاب نام مناسب، خلاقانه و ماندگار در ذهن، استفاده از مهم ترین هشتگ های پرکاربرد در زمینه کاری تان، توضیح مختصری از فعالیت پیج، مکان حضوری فروشگاه، لینک های ارتباطی دیگر، مانند شماره تماس، آدرس سایت، آیدی تلگرام و… نکاتی هستند که باید در نوشتن یک بیوی خوب و مناسب به آن توجه کرد.

    در زیر می توانید نمونه ای از یک بیوی نسبتا مناسب را ببینید. استفاده از هشتگ ها به شما کمک می کند در جست و جوهای اینستاگرامی پیدا شوید و از این طریق فالوور جمع کنید. داشتن اطلاعات بیشتر برای نمونه کارها و آدرس تلگرامی این پیج، نیز در مخاطب حس اعتماد بیشتری ایجاد می کند.

    برای اطلاعات بیشتر و نوشتن یک بیوی مناسب، خواندن مقالات زیر توصیه می شود:

    بیشتر بخوانید: چطور در اینستاگرام بیو حرفه ای بنویسید

    بیشتر بخوانید: بیوگرافی آماده برای اینستاگرام

    . مثل حرفه ای ها عکس بگیرید

    در صورتی که برای نمایش محصولات خود نیاز به عکاسی دارید، بهتر است کمی صبر کنید. گرفتن عکس های نامنظم، بدون استفاده از بک گراند ( پس زمینه) مناسب، ظاهر پیج شما را نازیبا خواهد کرد. با کمک چند عدد مقوای ساده و کارتن پلاست ها می توانید یک تم ساده و زیبا برای عکس های خود ایجاد کنید. و خودتان را از شلوغی پس زمینه عکس هایتان رها کنید.

    علاوه بر این، استفاده از نور، تاثیر زیادی در کیفیت و خوب بودن عکس های شما دارد. تا حد امکان در فضای نسبتا باز و در طول روز، عکاسی کنید. در غیر این صورت با کمک یک چراغ مطالعه نور لازم برای عکاسی تان را ایجاد کنید.

    هم چنین تا حد امکان از ادیت کردن عکس هایتان پرهیز کنید. متاسفانه استفاده از ادیت زیاد، باعث ایجاد بی اعتمادی در ذهن مخاطب می شود و به صورت مداوم با خود تکرار می کند ” اگر رنگ بندی این کار مثل عکس نبود چه؟ ” و حتی ممکن است پس از سفارش، نیز نارضایتی فالوورهایتان را افزایش دهد. زیرا رنگ آن، با عکس های منتشر شده در پیج تان تفاوت دارد.

    در زیر می توانید دو عکس منتشر شده از یک پیج را مشاهده کنید تا ببینید وقتی از حذف بک گراند و نور مناسب صحبت می کنیم، منظورمان چیست؟ شما دیدن کدام تصویر را ترجیح می دهید؟

    2- مزیت رقابتی ایجاد کنید

    با این حجم از شلوغی اینستاگرام، در هر زمینه ای که بخواهید فعالیت کنید باید جواب یک سوال را به خوبی به فالوورهایتان بدهید. بین صدها پیج در زمینه کاری شما، چرا باید فالوورهایتان شما را انتخاب کرده و دنبال کنند؟

    خودتان را به جای فالوورهایتان بگذارید و ببنید آیا می توانند جواب این سوال را در پیج شما پیدا کنند یا نه. زمانی که از روش های افزایش فالوور استفاده می کنید، اگر حرفی برای گفتن نداشته باشید، کسانی که به پیج شما سر می زنند را نمی توانید به فالو کردن خودتان قانع کنید.

    قیمت مناسب، کیفیت بالا، محصول خلاقانه، پشتیبانی بالا، ارائه محتوای تخصصی و کاربردی و … ویژگی هستند که مخاطبین شما را به فالو کردن تان ترغیب می کنند.

    آیا محصولات خلاقانه و قیمت مناسب این پیج در بین هزاران پیج نمدی، شما را به فالو کردن آن وادار نمی کند؟

    3- از صفر شروع نکنید

    متاسفانه باید یادآور شویم که پیج هایی با تعداد فالوور کم، به اندازه کافی در جذب مخاطب و بالا بردن فالوور موفق نیستند. پیج هایی با چند صد تا فالوور، نمی توانند احساس اعتماد را در مخاطب خود شکل دهند. پس چه باید کرد؟

    ممکن است شما هم از خود یا گوگل پرسیده باشید چگونه فالوور فیک بزنیم؟ چگونه فالوور بخریم؟ یا … پاسخ این پرسش در دست ماست. البته خریدن فالوور و افزایش آن به این روش هم اصول و قواعد خاص خود را دارد.

    زمانی که تصمیم به افزایش فالوور می گیرید، خرید فالوور از یک مرجع معتبر اهمیت بالایی دارد. خرید از یک مرجع نامعتبر می تواند تاثیرات مخرب تری روی پیج شما بگذارند. ریزش شدید فالوورها پس از خرید بسته و یا مشخص بودن فیک بودن آن ها، شما را بی اعتبار می کند.

    پیشنهاد ما چیه؟

    فالوورهایی که ما اینجا در اختیار شما می گذاریم ریزش خیلی کم (در حد طبیعی دارند). از نظر اینستاگرام فالوورهای فعال هستند که این یعنی هر روز آنلاین می شوند و فعالیت می کنند. پس اینستاگرام در روزهای آینده پروفایل آن ها رو نمی بندد و شما شاهد ریزش شدید فالوورهاتون نیستید. چون فالوورها فعال هستند، عکس پروفایل واقعی دارند. اسم های عجیب و غریب ندارند. پست و فالوور دارند. پس شخص دیگه نمی تواند تشخیص دهد که آیا فالوورهای این پیج واقعی هستند یا خریداری شدند؟ پس می توانند به راحتی به شما اعتماد کنند. شاید جالب باشه بدونید که آیا برندهای معتبر ایرانی، فالوورهای خود را آبرومندانه زیاد کرده اند؟یا نه؟

    4- فالوورهایتان را به حرف بکشانید

    نکاتی که تا به اینجا گفتیم، پیش زمینه انجام هر کاری برای پاسخ دادن به این سوال است که چگونه فالوور جمع کنیم . زمانی که پایه های اصلی را ساختید اماده هستید که روش های افزایش فالوور را به اجرا در بیاورید.

    اولین کاری که باید انجام دهید ایجاد حس صمیمیت، در بین فالوورهایتان است که به نرخ اینگیجمنت بالاتر آن ها، منجر می شود. برای این کار از کپشن های صمیمی و دوستانه تر استفاده کنید. داستان های کوتاه، نرخ بالاتری در درگیری مخاطب دارند.

    تلاش کنید با پرسیدن یک سوال در انتهای کپشن، نظر آن ها را نیز بپرسید.

    در ادامه حتما پاسخ کامنت ها را به طور مودبانه و البته صمیمی بدهید. در دایرکت نیز قابل دسترسی باشید و با فالوورهایتان به تعامل بپردازید.

    5- در پیج تان را نبندید

    اگر دوست دارید فالوور زیادی برای خود جمع کنید پس پیج تان را در حالت عمومی (Public)  نگه دارید. خصوصی بودن پیج، فالوورهایی که ممکن است شما را از سرچ اینستاگرام، تبلیغات و … پیدا کنند را از بین می برد. و هر اقدام بعدی شما را نیز بی اثر می کند. خصوصی بودن پیج شما در اینستاگرام، مانند یک مغازه بد جا در بازار شلوغ است. بدیهی ست چنین مغازه گم نامی مشتری چندانی هم نداشته باشد.

    6- اعتماد، حرف اصلی در پیج های فروش

    اگر فروشنده خدمت یا محصولی هستید، مهم ترین نکته در جذب فالوور، اعتماد کردن آنان به شماست. تا زمانی که افراد نتوانند به شما اعتماد کنند پیج تان را فالو نخواهند کرد.

    برای این کار لازم است حتما یک هایلایت استوری به رضایت مشتریان تان اختصاص دهید. گذاشتن مرتب کد مرسوله های پستی نیز نقش پر رنگی در افزایش اعتماد فالوورها دارد.

    پاسخ دادن به کامنت ها و قابل دسترس بودن در دایرکت هم نشانه های دیگری از فیک نبودن شماست. هم چنین در صورتی که امکان ارتباطی در سایر شبکه های اجتماعی دارید نیز از آن غافل نشوید.

    منتشر کردن استوری هم نقش پررنگی در جلب اعتماد فالوورهایتان دارد. انتشار مداوم استوری به مخاطبین شما این پیام را می دهد که شما حضور مداوم دارید. و طبیعتا پیجی که فیک یا کلاهبردار باشد در طی زمان طولانی فعالیت خود را به صورت مداوم اعلام نمی کند.

    7- مربع باشید

    یکی دیگر از جواب هایی که ما به سوال چگونه فالوور جمع کنیم می دهیم، استفاده درست از هشتگ هاست. بی شک، تا کنون از خاصیت گذاشتن هشتگ گذاری در پست های اینستاگرامی آگاه هستید. این هشتگ ها به شما کمک می کنند در جست و جوها و اکسپلور اینستاگرام بالا بیایید و دیده شوید.

    توصیه می شود تا حداکثر از هشت هشتگ در نوشته های خود استفاده کنید. اما چیزی که احتمالا به شما گفته نمی شود این است که از چه هشتگ هایی استفاده کنید.

    سعی کنید از هشتگ های پرکاربرد در نوشته های خود استفاده نکنید. زیرا رقابت در این پست ها سخت است و پست شما میان هزاران پست مشابه دیگر گم می شود. برای مثال اگر پیج آشپزی دارید به جای استفاده از هشتگ پرکاربرد #آشپزی از #آشپزی_آسان و #آشپزی_سریع استفاده کنید. استفاده از هشتگ های طولانی تر، هم به سرچ هدفمند نزدیک تر است و هم احتمال دیده شدنتان بیشتر می شود.

    می توانید در قسمت سرچ اینستاگرام، هشتگ مورد نظرتان را سرچ کنید. سپس از بین آن ها، هشتگی را انتخاب کنید که پست های کمتری در آن منتشر شده است (با توجه به عددی که زیر هر هشتگ نوشته می شود).

    8- کامنت یا لایک! مساله این است

    حتما شما هم می دانید که رفتن پست شما به اکسپلور اینستاگرام، نقش مهم و پررنگی در جمع کردن فالوور و افزایش تعداد آن دارد. اما مساله مهم این ست که چگونه باید به اکسپلور اینستاگرام دسترسی پیدا کرد؟

    متاسفانه کسی از الگوریتم های اینستاگرام آگاهی کامل ندارد و با قطعیت نمی توان گفت با انجام این کار، پست شما به اکسپلور راه پیدا می کند. اما با بررسی های پست ها، تا حد زیادی می توان به آن نزدیک شد. قبلا تصور می شد که تعداد بالای لایک ها اثر بالایی در راهیابی شما به سرچ اینستا بازی می کند. اما بررسی های ما نشان داده است که گذاشتن کامنت نقش بیش تری دارد. اما چگونه؟

    در زیر پست هایی که منتشر می کنید از فالوورهای خود بخواهید برای تان کامنت بگذارند. پست هایی که درساعات اولیه انتشار تعداد کامنت خوبی دریافت می کنند از نظر اینستاگرام پست های خوبی شناخته می شوند و راه اکسپلور اینستاگرام را برای آن ها باز می کند.

    9- مبادله کالا به کالا در بازار اینستاگرام

    پیج هایی که فکر می کنید فالوورهایشان، مخاطب هدف شما هستند را پیدا کنید و با آن ها تبادل پیج داشته باشید. به این گونه که طبق توافق، یک پست یا استوری تبلیغاتی را در یک زمان مشخص، به صورت متقابل از یک دیگر در پیج تان منتشر کنید.

    در تبادل پیج، دو نکته را در نظر داشته باشید. اول اینکه حتما فالوورهای پیج مورد نظر باید مخاطبین هدف شما باشند. برای مثال اگر پیج فروش لباس های زنانه دارید، بهتر است به پیج های روزمرگی، آشپزی، هنری و … مراجعه کنید.

    نکته دومی که باید در نظر داشته باشید تعداد فالووهای پیج تان است. به دنبال پیج هایی بروید که تعداد فالوورهایتان در یک محدوده قرار دارد. باید اعتراف کرد کم تر کسی راضی به تبادل پیج با کسی که تعداد فالوورهایش کم تر از خودش است می شود.

    10- سر کیسه ها را برای بالا بردن فالوور شل کنید

    بد نیست گاهی مسابقه هایی در پیج خود برگزار کنید و به برنده هدیه دهید. شیوه های مسابقه ای زیادی وجود دارد که می توانید از آن ها برای پیج خود استفاده کنید. فراموش نکنید که هدف شما افزایش فالوور است. پس مسابقه شما باید در راستای این هدف باشد.

     برای بالا بردن فالوورها، مسابقه هایی مانند بیش ترین بازدید در استوری، تگ کردن، انتشار پست در استوری و … می تواند مفید باشد. شرایط مسابقه را به گونه ای قرار دهید که سخت نباشد و افراد از انجام آن پشیمان نشوند.

    11- هدیه هایی که فالوور می دهند

    با توجه به ماهیت پیج تان، می توانید برای اینفلوئنسرهایی که فکر می کنید مناسب هستند هدیه بفرستید. اینفلوئنسری که انتخاب می کنید طبیعتا باید دارای فالوورهایی هماهنگ با مخاطب هدف شما داشته باشند. هم چنین، شخصیت، سلیقه و محتوای پیج او را هم در نظر بگیرید و ببینید آیا هدیه ارسالی برای او مناسب می باشد یا نه.

    امروزه باز کردن گیفت هایی که برای پیج های مختلف ارسال می شود و معرفی آن به دیگران یکی از مهم ترین و بهترین راه های تبلیغات است. زیرا کاملا واقعی است و کیفیت کارهای ارسالی پیج، مشخص است.

    12- اخرین گام چگونه فالوور جمع کنیم: از پیج های دیگر غافل نشوید

    کامنت گذاشتن و ایجاد فعالیت در پیج های مشابه و یا هماهنگ با یپج خودتان می تواند بسیار کارآمد باشد. و فالوورهای زیادی را برای شما جمع کند.

    هم چنین بسیاری از پیج ها وجود دارند که هر از چند گاهی اجازه تبلیغات پیج در کامنت می گذارند. بهتر است از این فرصت ها نیز غافل نشوید.

    منبع مطلب : followjet.com

    مدیر محترم سایت followjet.com لطفا اعلامیه سیاه بالای سایت را مطالعه کنید.

    چگونه در اینستاگرام فالوور جمع کنیم؟ - روشهای کاربردی و ترفند افزایش فالوور اینستاگرام | نشانت

    چگونه در اینستاگرام فالوور جمع کنیم؟ - روشهای کاربردی و ترفند افزایش فالوور اینستاگرام | نشانت

    روزهایی بود که سوال بسیاری از کسب و کارها این بود که آیا باید در اینستاگرام صفحه داشته باشیم؟ اما حالا جواب این سوال برای بسیاری از آنها بدیهی است و سوال تازه‌ای به وجود آمده؛ چگونه فالوورهایمان را زیاد کنیم و راه های افزایش فالوور واقعی چیست؟ اما قبل از این سوال باید به چند سال دیگر پاسخ داده باشید تا پیش‌نیاز لازم برای افزایش فالوور اینستاگرام را داشته باشید: صفحه اینستاگرام‌مان را چطور باید مدیریت کنیم؟ آن را با چه هدفی ایجاد کنیم و چه محتوایی در آن منتشر کنیم؟ افزایش فالوور اینستاگرام و تبلیغات تنها بخشی از پروسه داشتن یک صفحه اینستاگرامی خوب است. تبلیغات، مخاطبان جدیدی را راهی صفحه شما می‌کند اما بخش مهمی از این فرآیند با ورود مخاطب به صفحه شما تازه شروع می‌شود. یعنی مخاطبی که به صفحه شما می‌رسد حالا باید دلیلی برای فالو کردن شما پیدا کند و بتوانید در چند ثانیه توجیهش کنید که در این صفحه بماند و با این کار فالوور واقعی جذب کنید. قبل از شروع تبلیغات بهتر است فکری برای مواردی که در ادامه می‌آید کرده باشید تا بازدهی خوبی از تبلیغات بگیرید و ترفندهای افزایش فالوور در اینستاگرام در صفحه شما موثر واقع شوند.

    بیشتر بدانید: سایت کسب درآمد از اینستاگرام

    بسیاری تصور می‌کنند اولین و بهترین راهکار و ترفند افزایش فالوور در اینستاگرام این است که تبلیغات کنیم و هزینه زیادی صرف دیده شدن صفحه بکنیم. اما این افراد از یک نکته مهم غافل هستند و آن این است که تبلیغات صفحه شما را غنی و ارزشمند نمی‌کند و تنها به دیده شدن آن کمک می‌کند. حالا اگر این دیده شدن با مفید بودن همراه نباشد، مخاطب چه دلیلی پیدا می‌کند تا شما را دنبال کند؟ پس قبل از شروع تبلیغات و اینکه چگونه فالوورهایمان را زیاد کنیم این نکات را رعایت کنید:

    مخاطبانی که برای اولین بار به صفحه شما می‌آیند می‌خواهند ظرف چند ثانیه متوجه شوند وارد چه صفحه‌ای شده‌اند و اینجا چه خبر است. آنها مخاطبان کم حوصله شبکه‌های اجتماعی هستند که با یک حرکت انگشت به انواع محتوا دسترسی دارند و برای همین دلیلی نمی‌بینند که وقت زیادی را به شما اختصاص بدهند. مگر اینکه نظرشان را به سرعت جلب کنید! برای همین لازم است بالای صفحه‌تان توضیح مناسبی نوشته باشید و در صورتی که سایت یا پلتفرمی برای خدماتتان دارید آدرس آن را درج کرده باشید. به این ترتیب فورا متوجه می‌شوند که کسب و کار شما چیست و چه کمکی می‌توانید به آنها بکنید. تبدیل کردن پروفایل شخصی به پروفایل بیزنس که به سادگی با روشن کردن یک دکمه در بخش تنظیمات اتفاق می‌افتد، برای کسب و کارها ضرورت دارد و می‌تواند نشانه کار حرفه‌ای شما در اینستاگرام باشد. علاوه بر این به شما امکان درج ایمیل و شماره تماس در بالای صفحه‌تان را می‌دهد و ارتباط مخاطبانتان را با شما ساده می‌کند و احتمال استفاده آنها از محصول و خدمات شما را بیشتر می‌کند.

    اینستاگرام یک شبکه اجتماعی تصویرمحور است و اولین چیزی که به محض ورود با آن مواجه می‌شویم تصویر است. وقتی وارد یک صفحه جدید می‌شوید آشفتگی بصری صفحه می‌تواند شما را در یک نگاه زده کند. پس خودتان را جای مخاطبان بگذارید و سعی کنید یک منظره دلنشین برای چشم‌هایش خلق کنید تا وقتی وارد صفحه شما شد بیشتر مکث کند و وسوسه شود تا بعضی از پست‌ها را باز کند و بیشتر به آنها توجه کند. برای این کار علاوه بر اینکه از عکس‌‎ها و فیلم‌های باکیفیت استفاده می‌کنید، می‌توانید از الگوهای مختلفی برای چیدمان پست‌ها هم استفاده کنید: مثلا بعضی‌ها ترجیح می‌دهند به هر چند پست صفحه یک تم رنگی بدهند و صفحه را به شکل چند پست در میان مرتب کنند. بعضی دوست دارند صفحه را شطرنجی درست کنند و یکی در میان ظاهر خاصی به پست‌ها بدهند. بعضی هم راههای خلاق‌تری پیدا می‌کنند تا پست‌هایشان را با نظم خاصی منتشر کنند. اما ساده‌ترین راه که بسیار رایج و معقول است و شما را تا حد کمتری درگیر ظاهر پست‌هایتان می‌کند این است که فقط یک هارمونی کلی را در صفحه حفظ کنند. بدون اینکه در ترتیب پست گذاشتن خودتان محدودیت ایجاد کنید می‌توانید یک تم رنگ و نور و یک روش همیشگی ادیت تصویر را پیاده کنید تا در میان پست‌های صفحه هماهنگی وجود داشته باشد. می‌توانید بسته به موضوع صفحه‌تان مناسب‌ترین شیوه را انتخاب کنید تا یکدستی و نظم و زیبایی را القا کند.

    حالا که مخاطبانتان به صفحه شما راه پیدا کرده‌اند و تصمیم گرفته‌اند کمی بیشتر اینجا وقت صرف کنند، باید چیزهایی برای ارائه کردن داشته باشید تا سرخورده نشوند و از این تصمیم پشیمان نشوند! اینجا کپشن پست‌هایتان اهمیت بیشتری پیدا می‌کنند. مراقب باشید تا با تبلیغ بیش از حد محصولات و خدماتتان مخاطب احتمالی صفحه را خسته نکنید. همه افراد فورا مشتری شما نمی‌شوند بلکه ممکن است از محتوای شما خوششان بیاید و در بلندمدت قصد کنند از شما خرید کنند. بنابراین به آنها هم دلیلی برای ماندن در صحفه‌تان بدهید و به جای اینکه دائم از قیمت‌ها و طرح‌ها و خدماتتان صحبت کنید، با محتوای خوب و به دردبخور نظرشان را جلب کنید. تولید محتوا در اینستاگرام باید با استراتژی و طبق برنامه باشد.

    عکس، ویدیو، تصاویر گرافیکی، IGTV و استوری. از هیچ کدام غافل نشوید. تنوع در اشکال محتوایی به شما کمک می‌کند متوجه شوید مخاطبانتان از کدام نوع محتوا بیشتر استقبال می‌کنند. چند سالی است که محتواهای ویدیویی بیش از پیش مورد توجه هستند و ساختن ویدیوهای ساده و کوتاه به شما کمک می‌کند به اکسپلور راه پیدا کنید و با مخاطبانتان راحتتر ارتباط برقرار کنید. چرا که آنها برای تماشای ویدیو زحمت کمتری می‌کشند تا برای خواندن متن‌های بلند. پس از این امکان استفاده کنید.

    موفقیت در جلب مخاطبان تازه و حفظ مخاطبان قبلی وابسته به نظم انتشار پست‌های شماست. وقتی مدتی طولانی پستی منتشر نمی‌کنید مخاطب احساس می‌کند برای این صفحه برنامه‌ریزی و هدفی ندارید و دنبال کردن آن بی‌فایده است. از طرف دیگر خود شما هم بدون داشتن یک برنامه منظم، برای ایده‌پردازی و تولید محتوا دچار مشکل می‌شوید. انتشار منظم پست به شما کمک می‌کند آمارهای صفحه از جمله میزان Reach (ریچ: میزان بازدید یکتا) و Impression (ایمپرشن: میزان دفعات بازدید) پست‌ها را بالا نگه دارید و صفحه‌ای فعال و به روز داشته باشید. به این ترتیب ممکن است افراد تعداد دفعات بیشتری در Explore (اکسپلور:  بخش پیشنهادات اینستاگرام) با پست‌های شما رو به رو شوند و با صفحه شما آشنا شوند.

    پاسخ دادن به کامنت‌ها و دایرکت‌ها به مخاطبان شما کمک می‌کند که احساس کنند با یک کسب و کار متعهد و افراد پاسخگو طرف هستند نه ربات‌هایی که پست می‌گذارند و ناپدید می‌شوند! این احساس به آنها اجازه می‌دهد به شما اعتماد کنند و بتوانند به خرید محصولات و استفاده از خدمات شما فکر کنند. از طرف دیگر این کار به افزایش مخاطبان شما هم به طور غیرمستقیم کمک می‌کند. چرا که یکی از راههای ورود به اکسپلور اینستاگرام و دیده شدن توسط افرادی که شما را دنبال نمی‌کنند، افزایش کامنت‌ها و مشارکت زیر پست‌های شماست. با پاسخگویی در کامنت‌ها افراد را به بحث و پرسش ترغیب می‌کنید و آنها را به مخاطبان فعال‌تری تبدیل می‌کنید. به این ترتیب شانس دیده شدن پست‌هایتان را به افرادی که به صفحه اکسپلور سر می‌زنند هم می‌دهید.

    یکی از مزیت‌های داشتن پیج بیزنس این است که اینستاگرام گزارش‌هایی از عملکرد پست‌هایتان در اختیارتان می‌گذارد. اینسایت‌ها منبع مهمی برای ارزیابی عملکردتان هستند و می‌توانند به شما کمک کنند رویه کارتان را روز به روز بهتر کنید. مثلا می‌توانید متوجه بشوید که چه تعداد از افرادی که پست شما را دیده‌اند قبلا شما را دنبال می‌کردند و چه تعدادی از افرادی که پست را دیده‌اند فالوور شما نیستند. اینسایت‌ها به شما می‌گویند که چه تعدادی از افراد با دیدن هر پست شما را دنبال کرده‌اند و چه تعدادی پست شما را دیدند اما قانع نشدند که صفحه شما را فالو کنند. بنابراین اگر فاصله زیادی میان تعداد افراد این دو گروه باشد، می‌توانید تغییراتی در پست‌هایتان ایجاد کنید تا افراد دسته دوم را هم به دنبال کردن صفحه ترغیب کنید.

    از طرف دیگر در اینسایت‌ها متوجه می‌شوید که کدام پست‌هایتان با استقبال بیشتری مواجه شده‌اند و می‌توانید ضمن آشنا شدن با سلیقه مخاطبان‌تان، تم این پست‌ها را در آینده بیشتر به کار ببرید و موفقیت‌هایتان را با خلاقیت و تازگی بیشتر، تکرار کنید.

    حالا که فعالیت صفحه‌تان را کاملا زیر نظر دارید و زمینه دیده شدن آن را فراهم کرده‌اید، آماده تبلیغ کردن هستید. در حال حاضر اینفلوئنسر مارکتینگ موثرترین روش تبلیغ در اینستاگرام است. چرا که این افراد با علایق مشخص و سلیقه موردپسند دنبال‌کنندگان‌شان، توانایی بالایی در قانع کردن دیگران به استفاده از محصولات و خدمات شما دارند. آنها می‌توانند برند شما را جزئی از سبک زندگی خود معرفی کنند و از تجربه خود در استفاده از کالاها و یا خدمات شما بگویند. این تجربه‌ها کارکردی مشابه انتقال تجربه میان دوستان و آشنایان دارند و نسبت به سایر انواع تبلیغات، طبیعی‌تر و واقعی‌تر هستند، از شعارزدگی دورند و امکان تبادل‌نظر را فراهم می‌کنند. بنابراین گزینه مناسبی هستند که با هزینه‌ای نسبتا پایین‌تر از هزینه تبلیغ در رسانه‌های رسمی در اختیار دارید. با استفاده از پلتفرم نشانت می‌توانید اینفلوئنسرهایی را که فعالیتی متناسب با صفحه شما دارند پیدا کنید و با آنها همکاری کنید. برای این کار کافی است کمپینی در نشانت ثبت کنید و شرایط خود را برای تبلیغ مشخص کنید. اینفلوئنسرها کمپین شما را خواهند دید و اگر برای همکاری آمادگی داشته باشند محتوایشان را برای شما ارسال می‌کنند و آماده انتشار آن می‌شوند.

    یکی از راههای رشد صفحه اینستاگرام و افزایش فالوور این است که تعامل مخاطبان را با صفحه‌تان افزایش بدهید و از این راه وارد اکسپلور شوید. برای این کار لازم است تا در کنار محتوای مفید و باکیفیتی که تولید می‌کنید و تبلیغاتی که انجام می‌دهید، به راههای درگیر کردن مخاطب با محتوا فکر کنید. سعی کنید در همه پست‌ها Call To Action (کال تو اکشن: دکمه فراخوان که از شما میخواهد با کلیک بر روی آن کاری انجام دهید) داشته باشید. یعنی در پستتان راهکاری برای درگیر شدن مخاطب در نظر گرفته باشید. مثلا در انتهای کپشن سوالی بپرسید و از مخاطب بخواهید به آن پاسخ بدهد. یا در پستتان به یکی از خدمات یا محصولاتتان اشاره کنید و از مخاطب بخواهید لینک استوری را باز کند و خدمات شما را امتحان کند. یا اینکه مسابقه‌ای برگزار کنید و از مخاطبان بخواهید در آن شرکت کنند. درخواست یک عکس العمل نسبت به پستی که منتشر کرده‌اید کمک می‌کند مخاطبان مدت زمان بیشتری را صرف مشاهده پست شما کنند و با لایک کردن، کامنت گذاشتن، بازدید از صفحه شما، سی, کردن (Save) پست یا ارسال آن برای دیگران به نحوی مشارکت یا اینگیجمنت (Engagement) پست شما را افزایش بدهند. با این کار احتمال دیده شدن پست شما توسط کسانی که شما را دنبال نمی‌کنند و در نهایت احتمال افزایش فالوورهای شما بیشتر می‌شود. توجه داشته باشید که این اتفاق در مدتی کوتاه محقق نمی‌شود و لازم است صبور باشید.

    مثلا علی‌بابا در این پست از مخاطبانش خواسته است دوست خوش سفرشان را منشن کنند و جایزه ببرند.

    برای اینکه بتوانید پست‌هایتان را به دست کسانی که شما را دنبال نمی‌کنند برسانید و آنها را ترغیب کنید که شما را دنبال کنند، هشتگ‌ها ابزار بسیار مناسبی هستند. اهمیت هشتگ‌ها در اینستاگرام بسیار بیشتر از گذشته شده است. چرا که حالا مخاطبان می‌توانند هشتگ‌هایی را که دوست دارند فالو کنند و همه محتواهای مربوط به آنها را ببینند. برای استفاده از هشتگ به چند نکته توجه کنید:

    هر از گاهی موضوعی در شبکه‌های اجتماعی داغ می‌شود. همراهی با ترندها و موج‌های اجتماعی همیشه مفید نیست و ممکن است به برند شما ضربه بزند. اما همراهی هوشمندانه به شما کمک می‌کند بیشتر دیده شوید. مثلا زمانی که برند شما می‌تواند گره‌ای از یک مشکل باز کند، مطرح کردن آن با زبانی موثر می‌تواند به شما کمک کند. اما باید مراقب باشید با ورود به موضوعات نامربوط وجهه خود را به خطر نیندازید و به موج‌سواری و سواستفاده متهم نشوید. تنها در صورتی به مسائل روز بپردازید که بتوانید راهکار یا ایده خلاقانه‌ای ارائه کنید و به مشتریانتان کمک کنید.

    در بسیاری از موارد هم ترندهای شبکه‌های اجتماعی جنبه سرگرمی دارند. مثلا چالش‌هایی که شکل می‌گیرند و هر کس به شکلی خلاقانه وارد آنها می‌شود می‌تواند برای شما فرصت خوبی ایجاد کند تا با ساختن یک محتوای جذاب به همراه هشتگی که ترند شده، توجه‌ها را به خود جلب کنید.

    مثلا دیجیکالا مگ در این پست همزمان با حساسیت اجتماعی روی اپیدمی کرونا توصیه‌هایی برای مقابله با این ویروس منتشر کرده است.

    تاثیر افزایش فالوور در اعتبار یک پیج اینستاگرام

    ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که افزایش فالوور اینستاگرام اصلا چه اهمیتی دارد؟ اگر هدف از حضور یک برند در شبکه اجتماعی فروش بیشتر و جذب مشتری باشد، آیا جذب مخاطب اینستاگرامی هم اهمیت پیدا می‌کند؟ در جواب این سوال باید از اعتبار صحبت کنیم. بسیاری از مخاطبان تازه‌ای که وارد صفحه شما می‌شوند، اعتبار برند شما را با میزان فالوورهایتان می‌سنجند. گرچه این برداشت ممکن است اصلا درست نباشد و اعتبار شما خارج از فضای اینستاگرام بسیار متفاوت از آنچه از تعداد فالوورهایتان به نظر می‌رسد باشد، اما این تصور وجود دارد که برندهای خوب فالوورهای زیادی دارند. برای اینکه بتوانید به این انتظار پاسخ بدهید، بهتر است برنامه‌های منظمی برای رشد شبکه‌های اجتماعی‌تان داشته باشید.

     از طرف دیگر تنها هدف از حضور در اینستاگرام افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر برای کسب و کار نیست. شما می‌توانید با تعامل مداوم با مشتریانتان در شبکه‌های اجتماعی آنها را به برند خود بیش از پیش علاقمند و وفادار کنید. آنها به شما به چشم یک دوست نگاه خواهند کرد و دیگر به سادگی به سمت رقبای شما نخواهند رفت. بنابراین با افزایش فالوورهای صفحه اینستاگرام برندتان، همزمان به هدف‌های مختلفی دست پیدا می‌کنید.

    روش‌های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

    حالا که متوجه ضرورت افزایش فالوور در اینستاگرام شدیم و می‌خواهیم یک  صفحه با اعتبار بالا داشته باشیم، آیا می‌توانیم با صرف هزینه کمتری فالوور بخریم؟ پاسخ این سوال قطعا منفی است. ممکن است سایت‌های فروش فالوور از کلمه «واقعی» استفاده کنند و به شما اصرار کنند که فالوورهایی که از این سایت می‌خرید واقعی هستند. اما واقعیت این است که این کلمه به درستی استفاده نشده است و این فالوورها هرگز به رشد صفحه شما کمک نخواهند کرد. منظور این پلتفرم‌های فروش فالوور از کلمه واقعی، این است که این پروفایل‌های فیک واقعی به نظر می‌رسد، عکس پروفایل دارند، پست منتشر کرده‌اند و شبیه به یک پروفایل واقعی هستند. با این حال نمی‌توانند کمکی به شما بکنند چرا که در نهایت ربات‌هایی هستند که برای تغییر عدد فالوور صفحه شما طراحی شده‌اند و نه به افزایش مشارکت در صفحه‌تان کمک می‌کنند و نه به افزایش فروش‌تان.

    خرید فالوور نه تنها به نفع شما نیست، بلکه به ضرر شما هم هست و امکان رشد اورگانیک (طبیعی) به کمک تولید محتوا را هم از شما می‌گیرد. چرا که الگوریتم اینستاگرام برای نمایش دادن پست‌های شما در اکسپلور، به نسبت تعداد فالوورها و میزان استقبال از پستتان توجه می‌کند. در صورتی که بخش قابل توجهی از فالوورهای شما هیچ فعالیتی نداشته باشند و عکس‌العملی به پست شما نشان ندهند، این نسبت کاهش پیدا می‌کند و پست‌های شما وارد اکسپلور نمی‌شوند. به این ترتیب برای همیشه به تبلیغات و هزینه کردن برای دیده شدن پست‌هایتان متکی می‌شوید.

    پس مراقب باشید که گول کلمه واقعی را در تبلیغات فروش لایک و فالوور نخورید و از روش‌های طبیعی که در بخش اول مطلب گفته شد استفاده کنید.

    نشانت در افزایش فالوور اینستاگرام چطور به برندها کمک کرده است؟
    ما در نشانت با دادن مشاوره به برندها، استراتژی درست افزایش فالوور اینستاگرام را در اختیار آنها قرار دادیم و با استفاده از پلتفرم اینفلوئنسرمارکتینگ نشانت، خودمان هم قدم به قدم تا موفقیت با آنها در این راه همراه بودیم.

    هتل اقامتگاه کاشانه روشن با پروژه فم‌تریپ و همکاری نشانت شناخته شد و با دادن اقامت رایگان به اینفلوئنسرها، تجربه اقامت در کاشانه روشن را به آنها منتقل کرد و از کمک آنها برای به اشتراک گذاری فضای دلنشینش و افزایش فالوور اینستاگرام بهره برد. پیج اینستاگرام کاشانه روشن از 2 هزار فالوور به 8 هزار فالوور فعال در اینستاگرام رسید. شاید به نظر شما این عدد آنچنان چشمگیر نباشد اما 6 هزار فالوور فعال حوزه گردشگری که تماما عاشق آن هستند، با آن تعامل دارند و گفتگو می‌کنند و دقیقا مخاطب هدف این اقامتگاه هستند و این چیزی نیست که به راحتی بدست بیاید و ماندگار باشد. پس اگر به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام هستید، آهسته و پیوسته قدم بردارید تا محبوب بمانید.


    علی‌بابا و لوفت‌هانزا به دنبال اجرای کمپین UGC (محتوای تولید شده توسط کاربر) با هدف افزایش Brand Awareness (آگاهی از برند) و جذب مشارکت بر روی هشتگ #بلندپروازی بودند که به خوبی توسط نشانت ) Viralوایرال: انتشار ویروسی) شد و توانست در مدت کمی Trend (ترند: بحث داغ روز) شود. یکی از اهداف فرعی این کمپین افزایش فالوور اینستاگرام علی‌بابا بود که در طی اجرای کمپین  10 هزار فالوور فعال کسب کرد که باعث شد نرخ تعامل پیج اینستاگرام علی‌بابا هم بهبود پیدا کند.

    آزمایش آنلاین بواسطه میکرو اینفلوئنسرهای نشانت خدمات خود را به مخاطبان خود در اینستاگرام منتقل کرد و افزایش فالوور اینستاگرام برای این شرکت توانست افزایش تعداد مشتریانش را در پی داشته باشد.

    سوالات متداول درباره افزایش فالوور

    منبع مطلب : neshanet.com

    مدیر محترم سایت neshanet.com لطفا اعلامیه سیاه بالای سایت را مطالعه کنید.

    جواب کاربران در نظرات پایین سایت

    مهدی : نمیدونم, کاش دوستان در نظرات جواب رو بفرستن.

    میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
    ناشناس 1 ماه قبل
    0

    علی بری پوشاک درست نمیتوانم کارکنم نمیدونم چطور ه .

    مهدی 2 سال قبل
    -1

    نمیدونم, کاش دوستان در نظرات جواب رو بفرستن.

    برای ارسال نظر کلیک کنید