سامانه جامع هوشمند تعاون کشور
سامانه جامع هوشمند تعاون کشور را از سایت پست روزانه دریافت کنید.
"سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون کشور" راه اندازی شد
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی؛ غلامرضا اشرفی از راه اندازی و بهره برداری "سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون کشور" خبر داد و افزود: سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون به منظور فراهم شدن شرایط لازم برای ارائه خدمات الکترونیک به مدیران، بازرسان و اعضای شرکتها و اتحادیه های تعاونی و نیز متقاضیان تشکیل شرکتها و اتحادیه های تعاونی راه اندازی شده است.
وی افزود: با راه اندازی سامانه جامع بخش تعاون افراد مذکور می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی دریافت خدمات داشته باشند.
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: مراحل تشکیل تعاونی تا صدور "موافقت نامه تشکیل" از مسیر این سامانه و به صورت غیرحضوری انجام می شود.
وی ادامه داد: متقاضیان می توانند برای تکمیل اطلاعات اعضا، شاغلین و صورتهای مالی و مجوزهای شرکتها و اتحادیه های تعاونی به سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون به آدرس https://taavoni.mcls.gov.ir مراجعه کنند.
اشرفی اظهار داشت: مسئولیت بر حسن اجرای این بخشنامه بر عهده مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استانها است.
منبع مطلب : www.mcls.gov.ir
مدیر محترم سایت www.mcls.gov.ir لطفا اعلامیه بالای سایت را مطالعه کنید.
مزایای سامانه جامع و هوشمند تعاونی کشور - ایسنا
مجید پرویزی در گفتوگو با ایسنا با اشاره به عنوان کرد: سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی کشور از سال گذشته طراحی و سپس رونمایی شده است، پیش از این چندین سامانه داشتیم ولی الان همه آنها یکپارچه شده و با هدف شفافیت و اعمال نظارت اعضای تعاونی ها در دسترس قرار گرفته است.
وی افزود: در حال حاضر هر عضو می تواند وارد سامانه شده و با تعریف کارتابل و تمام سوابق و عضویت در تعاونی، اطلاعات فردی خودرا ثبت و ذخیره نماید. افراد از طریق این سامانه از رویدادهای تعاونی مثل برگزاری مجامع مطلع شوند و همچنین اطلاع رسانی های مورد نیاز که از طریق سیستمهای پیامک و غیره انجام میشود.
این مسئول توضیح داد: مهمترین مزیت سامانه هوشمند این است که نیازی به حضور افراد در مجموعه نیست، بلکه همه فعالیت ها به شکل الکترونیک انجام میشود. خوشبختانه سامانه توانسته تعامل سازمان را با تعاونگران بیشتر نماید. همچنین دارای اپلیکیشن موبایلی همراه، قابل نصب بر روی گوشی های هوشمند است.
معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر اظهار کرد: با استفاده از سامانه جامع مستندسازیها بسیار راحت تر شده و هر پرونده دارای کد شناسایی منحصر به فرد است، عدم نیاز به حضور افراد، همه درخواستها به صورت غیر حضوری و الکترونیک ثبت میشود و همه مراحل حتی افتتاح حساب نیز کاملا به شکل سیستمی انجام می شود که اینها ورود اطلاعات را بسیار راحت تر کرده است.
پرویزی خاطرنشان کرد: از جمله مزایای سامانه الکترونیک این است که برای تشکیل تعاونی نیاز به حضور نیست و به روز رسانی اطلاعات موجود و فعلی در سامانه انجام میشود. درخواست ما این است که تعاونی های موجود حتماً حضور پیدا کرده و اطلاعات خود را ثبت نمایند، زیرا از ۹ مردادماه سال جاری تعاونیها کلیه تعاونیها رتبه بندی شده و آنها که امتیازات بیشتری داشته باشند به جشنواره تعاونیهای برتر راه پیدا خواهند کرد.
وی یادآور شد: اطلاعات تعاونی ها اعم از گزارشات مالی، گواهینامهها، برندها، صورتجلسات مجامع و همه موارد مربوط به تعاونی در این سامانه بارگزاری می شود که البته این کار باید توسط مدیرعامل انجام شود، چون تنها مدیر عامل مجوز تعریف کارتابل را دارد تا بتواند به ماژول مورد نیاز برای ورود اطلاعات دسترسی داشته باشد.
انتهای پیام
منبع مطلب : www.isna.ir
مدیر محترم سایت www.isna.ir لطفا اعلامیه بالای سایت را مطالعه کنید.
جواب کاربران در نظرات پایین سایت
مهدی : نمیدونم, کاش دوستان در نظرات جواب رو بفرستن.
نمیدونم, کاش دوستان در نظرات جواب رو بفرستن.