توجه : تمامی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط ایدی موجود در بخش تماس با ما بالای سایت یا ساماندهی به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود. به امید ظهور مهدی (ع).

    ثبت نام بیمه تکمیلی شورای حل اختلاف

    1 بازدید

    ثبت نام بیمه تکمیلی شورای حل اختلاف را از سایت پست روزانه دریافت کنید.

    شرایط و نحوه ثبت نام بیمه تکمیلی اعضا و کارکنان افتخاری شوراهای حل اختلاف > پایگاه اطلاع رسانی مرکز توسعه حل اختلاف کشور

    به گزارش روابط عمومی مرکز امور شورای حل اختلاف کشور، با عنایت به انعقاد قرارداد تجمیع بیمه ای (درمان تکمیلی،عمر،حادثه و...) شوراهای حل اختلاف با شرکت سهامی بیمه ایران(شرکت خدمات بیمه ای آتیه سبز کد9932 ( از تاریخ 1-10-95 لغایـت 30-09-96) کارکنان محترم شوراهای حل اختلاف می توانند جهـت دریافـت کلیـه خدمات درمانی اعم از سرپایی ، بستری و پاراکلینیکی و آزمایش به مراکز طرف قرارداد بیمه ایران مراجعه و به بهترین نحـو خدمات دریافت نمایند .

    1 - شروع ثبت نام از روز یک شنبه مورخ 05-10-95 ساعت 30 : 14 از طریق سامانه ثبت نام بیمه تکمیلی کارکنان شوراهای حل اختلاف بنشانی : bimeh.shoradad.ir به مدت 20 روز بهمراه 10 روز اجازه ویرایش اطلاعات امکان پذیر می باشد . فرایند ثبت نام به هیچ وجه قابل تمدید نمی باشد .

    2 - پس از مهلت مقرر در طول مدت قرارداد افراد فقط با شرایط مندرج در قرارداد می توانند حذف یا اضافه گردند.

    3 - از زمان اجرای قرارداد ( 1-10-95 ) تا پایان مهلت ثبت نام و درج اسـامی بیمـه شــدگان محتــرم در ســامانه بیمــه ایــران ، کارکنان محترم شوراهای حل اختلاف می توانند پس از ثبت نام در سامانه بیمه تکمیلی با مراجعه به اداره رفاهی واحد مربوطه معرفی نامه جهت ارائه به بیمه تکمیلی و مجوز اسـتفاده از خـدمات درمـانی مراکـز طـرف قرارداد با بیمه ایران دریافت نمایند .

    4-   اطلاعات لازم جهت ثبت نام شامل: کدپرسنلی ، کدملی ، نام و نام خانوادگی ، تاریخ تولد( روز/ماه/سال) ، شماره شناسنامه ، شماره حساب بانکی ( نزد بانک ملی که پاداش به آن واریز می گردد ) شماره شبای حساب ، نسبت هر یک از اعضاء خانواده با بیمه شده اصلی ، شماره بیمه خدمات درمانی یا بیمه تامین اجتماعی و یا سایر بیمه گران اول می باشد .

    5-   ثبت نهایی در سامانه بیمه تکمیلی بمنزله پذیرفتن کلیه شرایط اختصاصی و عمومی بیمه ایران و گواهی کسر مبلغ اعلامی در سامانه از پاداش خواهد بود . امکان حذف تحت هیچ شرایطی وجود نخواهد داشت و در پایان ثبت نام ، دریافت معرفینامه از سایت جهت امضا و اثرانگشت و ارائه آن به اداره رفاه استان محل خدمت الزامی است .

    6-   در صورت ثبت نهایی فقط در بازه ویرایش اطلاعات می توان اطلاعات وارد شده در سامانه را ویرایش نمود .

    7- برای ورود به سامانه از کد ملی به عنوان نام کاربری و از ترکیب شماره سریال شناسنامه * ماه تولد (بطور مثال 07*420624) بعنوان رمز استفاده گردد .

    8-   در صورت اعلام و ثبت اطلاعات ناقص از جمله شماره حساب بانکی  و ... معرفینامه صادره باطل خواهد شد و از شمول پوشش بیمه تکمیلی خارج می گردد  .

    9-   در صورت درج اطلاعات سجلی اشتباه و غیرواقعی برای خود و یا افراد تحت تکفل ، سامانه هیچ تعهدی نخواهد داشت و درصورت مشاهده آن از سوی بیمه مرکزی ایران ، بیمه تکمیلی شخص مربوطه لغو و مبلغ آن مسترد نخواهد شد . از این رو انتظار می رود در تکمیل و ثبت اطلاعات دقت لازم بعمل آید .

    10-  پس از ثبت اسامی کلیه افراد می توانید معرفینامه خود را دریافت و پرینت نمایید .

    11 – حق بیمه ماهیانه مبلغ 390/000 ریال می باشد که 50 درصد آن به عنوان کمک از طرف مرکز امور شوراهای حل اختلاف فقط به افراد اصلی (اعضاء و کارکنان شوراهای حل اختلاف ) پرداخت می گردد و مابقی آن از پاداش ماهیانه کسر خواهد گردید .

    ثبت نام افراد تبعی می بایستی متناسب با میزان پاداش دریافتی فرد اصلی بوده و اگر پاداش دریافتی کفایت نمی نماید از ثبت نام افراد تبعی خودداری گردد .

    در صورت ثبت نام افراد تبعی ، فرد اصلی ملزم به ارائه تعهد و ضمانت مناسب به اداره امور مالی شورای حل اختلاف محل خدمت می باشد .

    12 – فرم دریافت معرفی نامه از سایت مرکز امور شوراهای حل اختلاف قابل دسترسی می باشد .

    13 – تعهدات بیمه گر به شرح جدول ذیل می باشد .

    همکاران محترم می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 42507913-021  (نماینده مرکز امور شوراهای حل اختلاف آقای ساجدی ) تماس حاصـل نمایند.


    منبع مطلب : shoradad.eadl.ir

    مدیر محترم سایت shoradad.eadl.ir لطفا اعلامیه بالای سایت را مطالعه کنید.

    آغاز ثبت نام بیمه تکمیلی سال 1397- 98 > شورای حل اختلاف استان خوزستان

    با عنایت به انعقاد قرارداد بیمه درمان تکمیلی شوراهای حل اختلاف با شرکت سهامی بیمه ایران(شرکت خدمات بیمه ای آتیه سبز کد9932 ( از تاریخ 1-10-97 لغایـت 30-09-98) کارکنان محترم شوراهای حل اختلاف می توانند جهـت دریافـت کلیـه خدمات درمانی اعم از سرپایی ، بستری و پاراکلینیکی و آزمایش(به شرح جدول ذیل) به مراکز طرف قرارداد بیمه ایران مراجعه و به بهترین نحـو خدمات دریافت نمایند .

    لذا اعضا و کارکنان شوراهای حل اختلاف سراسر کشور تا پایان وقت اداری 97/10/30 می توانند نسبت به ثبت نام یا ویرایش اطلاعات اقدام نمایند.

    نکات قابل توجه قبل از ثبت نام

    تعهدات بیمه گر به شرح جدول ذیل می باشد.

    منبع مطلب : shorakz.eadl.ir

    مدیر محترم سایت shorakz.eadl.ir لطفا اعلامیه بالای سایت را مطالعه کنید.

    جواب کاربران در نظرات پایین سایت

    مهدی : نمیدونم, کاش دوستان در نظرات جواب رو بفرستن.

    میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
    مهدی 2 سال قبل
    0

    نمیدونم, کاش دوستان در نظرات جواب رو بفرستن.

    برای ارسال نظر کلیک کنید