در حال پالایش مطالب میباشیم تا اطلاع ثانوی مطلب قرار نخواهد گرفت.
    توجه : تمامی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط ایدی موجود در بخش تماس با ما بالای سایت یا ساماندهی به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود. به امید ظهور مهدی (ع).

    تغییر شماره تلفن در ایران خودرو

    1 بازدید

    تغییر شماره تلفن در ایران خودرو را از سایت پست روزانه دریافت کنید.

    نحوه ثبت‌نام در سایت ایران‌خودرو تغییر یافت

    نحوه ثبت‌نام در سایت ایران‌خودرو تغییر یافت

    اطلاعیه ایران خودرو پیرامون نحوه جدید ثبت‌نام در سایت شرکت اعلام شد.

    گسترش‌نیوز: به اطلاع مشتریان و نمایندگی های محترم می رساند شرکت ایران خودرو در راستای بهبود فرآیند تعریف کد کاربری در سایت فروش اینترنتی و به منظور جلوگیری از مشکلات ثبت اطلاعات شخصی مغایر،از روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۱/۲۷ ،سامانه امتا (مربوط به مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت)، احراز اطلاعات فردی متقاضیان را به صورت بر خط (OnLine) در سایت فروش اینترنتی انجام خواهد داد که در این خصوص لازم است موارد ذیل مدنظر قرار گیرد.

    ۱ -پس از ورود به سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو "ورود کاربر" و کلیک روی گزینه ثبت نام یا تنظیم رمز،اطلاعات مربوط به ثبت شماره موبایل مشتری در سامانه امتا مطابق با شکل ذیل رویت و پس از ثبت شماره موبایل و انتخاب گزینه "ادامه" مشتری به صفحه ثبت نام هدایت می گردد.

    irankhodrosabtenaam.jpg

    نکته مهم: شماره موبایل متقاضی می بایست متعلق به مشتری محترم بوده و این شماره می بایست فعال باشد. در صورت وجود مغایرت موبایل مشتری، احراز اطلاعات شخصی امکان پذیر نخواهد بود.

    ۲-مطابق با شکل ذیل،پس از وارد نمودن کد امنیتی و کلیک روی دکمه "ادامه" مشتری به صفحات بعدی هدایت خواهد شد.

    irankhodrosabtenaam1.jpg

    ۳ -در این صفحه پیامکی برای مشتری با عنوان کد احراز امتا برای شماره موبایل ثبت شده ارسال و مشتری پس از تکمیل دو فیلد کد ملی،تاریخ تولد،مطابق با شکل ذیل،پس از ثبت و تایید به صفحه بعدی هدایت می شود.

    irankhodrosabtenaam2.jpg

    ۴ -پس از ثبت و تایید،فرم ذیل نمایش داده و پس از کلیک روی گزینه "اعطای مجوز ورود یکپارچه"،اطلاعات شخصی مشتری بصورت اتوماتیک به سایت فروش اینترنتی،صفحه تکمیل اطلاعات شخصی منتقل می گردد.

    irankhodrosabtenaam3.jpg

    ۵ -مطابق با شکل ذیل،مشتری وارد صفحه اطلاعات شخصی شده و اطلاعات مورد نظر را در این صفحه تکمیل می نماید.

    irankhodrosabtenaam4.jpg

    ۶ -پس از تکمیل نمودن اطلاعات شخصی و ارسال کد اعتبارسنجی و تایید کد،صفحه ای برای مشتری به شکل ذیل نمایش و پس از ثبت کد امنیتی و تایید ثبت نهایی درخواست،ثبت اطلاعات به صورت کامل صورت می پذیرد.

    irankhodrosabtenaam5.jpg

    منبع: ایران جیب

    منبع مطلب : www.gostaresh.news

    مدیر محترم سایت www.gostaresh.news لطفا اعلامیه سیاه بالای سایت را مطالعه کنید.

    طریقه تغییر یا اصلاح مشخصات فردی مشتریان

    زمان باقی مانده تا بسته شدن بازار:

    4 ساعت و 18 دقیقه

    منبع مطلب : www.zerik.ir

    مدیر محترم سایت www.zerik.ir لطفا اعلامیه سیاه بالای سایت را مطالعه کنید.

    پاسخ به 20 سوال مردمی در مورد جزئیات طرح فروش فوق‌العاده خودرو / از چگونگی انتخاب رنگ و مدل خودرو تا ویرایش اطلاعات و ..

    پاسخ به 20 سوال مردمی در مورد جزئیات طرح فروش فوق‌العاده خودرو / از چگونگی انتخاب رنگ و مدل خودرو تا ویرایش اطلاعات و ..مرکز ارتباطات امور بین‌الملل سایپا پیرامون طرح فروش فوق العاده محصولات این گروه خودروسازی به ۲۰ پرسش متداول متقاضیان برای ثبت نام در این طرح پاسخ گفت.

    به گزارش عصر ایران، 20 سوال متداول و پرتکرار مردم که پاسخ آنه به شرح زیر می باشد:


    ۱- چگونه می توان موقع ثبت نام رنگ خودرو را مشخص کرد؟

    پاسخ: رنگ در ثبت نام اولیه انتخابی نیست و خودروی انتخاب شده صرفا با یک رنگ نمایش داده می شود، مشتری بعد از قرعه کشی امکان انتخاب رنگ و همچنین انتخاب نمایندگی را خواهد داشت.


    ۲- آیا کسانی که پلاک فعال برای خودروهای سنگین، مینی بوس، کامیونت و غیره را دارند، مجاز به ثبت نام در طرح فروش فوق العاده هستند؟

    پاسخ: بله. دارندگان خودروهای سنگین امکان ثبت نام دارند و پلاک فعال خودروهای سنگین مشمول قانون خودروهای سواری نمی شود.


    ۳- ثبت نام در دو شرکت ایران خودرو و سایپا امکان پذیر است؟

    پاسخ: خیر. متقاضیان می توانند فقط در یکی از شرکت های ایران خودرو و سایپا ثبت نام کنند.


    ۴- اگر فردی در هر دو مجموعه ثبت نام کرده باشد، اسم او از طرح حذف می شود؟

    پاسخ: خیر. در صورتی که در سایت دو خودروساز ثبت نام صورت گرفته باشد، ثبت نام در ایران خودرو حذف می شود و فرد مجاز به خرید از محصولات سایپا است.


    ۵- تعداد محدودی از متقاضیان هنگام ثبت نام، شاهد این هستند که برخی از فیلدها غیرفعال است و امکان تکمیل اطلاعات را ندارد، علت چیست؟

    پاسخ: فیلدهای مشخصات اصلی مشتری که به واسطه احراز هویت در سیستم از طریق سامانه اِمتا ثبت می شود، قابل تغییر نیست چون این اطلاعات از ثبت احوال استخراج شده است.


    ۶- آیا این امکان وجود دارد که اطلاعات ارایه شده در سایت ویرایش شود؟

    پاسخ: امکان ویرایش پروفایل در برخی از اطلاعات چون شماره تلفن و آدرس وجود دارد ولی اطلاعات اصلی مشتری و بانکی قابل اصلاح نیست.


    ۷- آیا امکان تغییر شماره شبا وجود دارد؟

    پاسخ: فعلا امکان اصلاح نیست.


    ۸- آیا افرادی که قبلا پذیرش داشته اند ولی انصراف داده اند، در شرایط فعلی امکان پیش ثبت نام دارند ؟

    پاسخ: بله.


    ۹- آیا مشتریانی که قبلا پذیرش داشته اند ولی اقدام به صلح نکرده اند، در شرایط فعلی امکان پیش ثبت نام را دارند ؟

    پاسخ: خیر.


    ۱۰- با توجه به حذف چک تامین اعتبار، آیا سند خودرو در قبال مبلغی به عنوان بدهی به مدت یکسال در رهن شرکت می ماند؟

    پاسخ: بله. به مدت یکسال نزد شرکت خودروساز باقی می ماند.


    ۱۱- برخی ها سوابق ثبت نام خودرو نداشتند ولی اکنون هم امکان ثبت نام در سایت را ندارند و این پیام می آید که شما قبلا ثبت نام کرده اید، مشکل در چیست؟

    پاسخ: این موضوع به صورت آنلاین کنترل می شود و مشکلی وجود ندارد.


    ۱۲- چگونه متقاضیان می توانند سوابق خود را جویا شوند؟

    پاسخ: در فروش های بعدی این امکان اضافه خواهد شد تا مردم توسط مرکز امور مشتریان (CRM) بتوانند سوالات خود را بپرسند.


    ۱۳- افرادی که تاریخ اعتبار گواهینامه آنها گذشته است، امکان ثبت نام دارند؟

    پاسخ: بله، داشتن گواهینامه ملاک عمل است.


    ۱۴- آیا اتباع خارجی می توانند در طرح فروش فوق العاده خودرو شرکت کنند؟

    پاسخ: خیر چنین امکانی وجود ندارد.


    ۱۵- چرا برخی از شهرها و استان ها در سیستم ثبت نام خودرو وجود ندارند؟

    پاسخ: استان و شهر بر اساس اطلاعات ناجا تنظیم شده است، در صورتی که شهر مربوطه وجود ندارد نزدیک ترین شهر که مرکز شماره گذاری دارد را انتخاب کنید.


    ۱۶- اگر متقاضیان طی چند روز اخیر نسبت به فک پلاک اقدام کرده باشند، امکان ثبت نام دارند؟

    پاسخ: اگر در روز قرعه کشی مشتری پلاک فعال نداشته باشد، مشکلی بابت خرید خودرو ندارد.


    ۱۷- برخی ها عنوان می کنند طی کردن مکرر فرآیند پیش ثبت نام جهت متقاضی در سایت سایپا امکانپذیر نیست؟

    پاسخ: برای پیگیری ثبت نام، منویی در سیستم وجود دارد تحت عنوان "سوابق خرید " که مشتری می تواند از طریق آن ثبت نام خود را ملاحظه کند.


    ۱۸- آیا پیامک ارسالی دارای کد رهگیری است؟

    پاسخ: کد رهگیری برای همه متقاضیانی که محصولات سایپا را انتخاب کردند ارسال می شود و نتیجه قرعه کشی بر اساس کدهای ارسالی است.


    ۱۹- قرعه کشی و تاریخ واریز وجه چه زمانی است؟

    پاسخ: روز یکشنبه 18 خردادماه ساعت 10 مراسم قرعه کشی انجام می شود و منتخبین 48 ساعت پس از اعلام نتایج بر روی سایت سایپا باید نسبت به واریز کامل وجه اقدام کنند.


    ۲۰- آیا امکان انصراف از طرح فروش فوق العاده خودرو وجود دارد؟

    پاسخ: بله. متقاضیان خرید محصولات سایپا تا قبل از قرعه کشی امکان انصراف از خرید خودرو را دارند.

    بیشتر بخوانید:

    مدیر عامل سایپا: ۱۸ خردادماه؛ اجرای قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده محصولات سایپا/ آغاز عرضه ۳۰ هزار محصول دیگر سایپا در قالب طرح پیش‌فروش

    منبع مطلب : www.asriran.com

    مدیر محترم سایت www.asriran.com لطفا اعلامیه سیاه بالای سایت را مطالعه کنید.

    جواب کاربران در نظرات پایین سایت

    مهدی : نمیدونم, کاش دوستان در نظرات جواب رو بفرستن.

    میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
    محمدحسن راستگردانی 10 روز قبل
    0

    می خواهم شماره تلفن قبلی ام را در سامانه امتا تغییر دهم ولی انجام نمی شود چرا؟

    جمشید 13 روز قبل
    2

    میخوام شماره موبایل رو در ایران خودرو تغییر بدم . چکار باید کنم . چ گرفتار شدیم ما . این چ قانونیه

    جمشید قلی زاده 13 روز قبل
    0

    تغییر شماره موبایل در سایت ایران خودرو

    ناشناس 25 روز قبل
    2

    میخوام شماره تلفن ثبت شده درایران خودروراتغیربدم بنام من نیست

    0
    محمدحسن راستگردانی 10 روز قبل

    می خواهم شماره تلفن قبلی ام را در سامانه امتا تغییر دهم ولی انجام نمی شود چرا؟

    -1
    مح 25 روز قبل

    میخوام شماره تلفن ثبت شده درسامانه ایران خودروراتغییربدم بنام من نیست

    ناشناس 2 ماه قبل
    -1

    سلام چجوری میتونیم شماره موبایل رو تغییر بدیم

    0
    محمدحسن راستگردانی 10 روز قبل

    می خواهم شماره تلفن قبلی ام را در سامانه امتا تغییر دهم ولی انجام نمی شود چرا؟

    0
    اسماعیل یادگاری 24 روز قبل

    شماره موبایل خود را به اشتباه در وقت ثبت نام در سایت ایرانخودرو ثبت کرده ام

    ناشناس 2 ماه قبل
    0

    سلام من ماشین ندارم چند سال پیش۱۰ سال پیش دیونه شماره تلفن ثبت شده من نمیدونم چیکار کنم این شماره جدید من

    ناشناس 2 ماه قبل
    -1

    من قبلاثبت نام کردم ولی بایه شماره تلفن دیگه ولی یادم نیست بایدچکارکنم

    مهدی 4 ماه قبل
    0

    نمیدونم, کاش دوستان در نظرات جواب رو بفرستن.

    برای ارسال نظر کلیک کنید