توجه : تمامی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط ایدی موجود در بخش تماس با ما بالای سایت یا ساماندهی به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود. به امید ظهور مهدی (ع).

    امکانات دنا پلاس توربو اتوماتیک

    1 بازدید

    امکانات دنا پلاس توربو اتوماتیک را از سایت پست روزانه دریافت کنید.

    دنا پلاس توربو اتوماتیک 1393-1399

    دنا پلاس توربو اتوماتیک 1393-1399

    جدیدترین تیپ از خانواده خودروهای دنا ایران خودرو، دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک (دنا اتوماتیک) - Dena Plus Turbo Automatic می باشد.
    ایران خودرو با تجهیز این خودرو به قوای فنی و امکانات کامل و با قرار دادن جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک تلاش کرده تا این خودرو را به عنوان محصولی متفاوت مورد توجه مشتریان قرار دهد.
    رینگ 16 اینچی با طرح جدید، فرمان چرمی با دوخت قرمز، سیستم پاور ویندوز و آنتی ترپ و شیشه های دودی عقب و ... از امکاناتی هستند که بر روی دنا پلاس توربو قرار گرفته اند. همچنین کیسه های هوای جانبی که ایران خودرو ابتدا بر روی دنا توربو دنده ای قرار داد و سپس اقدام به حذف آن کرد، بر روی دنا پلاس توربو اتوماتیک قرار گرفتند.
    اولین بار در خرداد ماه سال 99 ایران خودرو لیست مشخصات قطعی این خودرو را منتظر کرد. بنظر می رسد دنا پلاس توربو اتوماتیک از اواسط سال 1400 به بازار کشور وارد شود.

    منبع مطلب : car.ir

    مدیر محترم سایت car.ir لطفا اعلامیه سیاه بالای سایت را مطالعه کنید.

    معرفی انواع دنا پلاس ایران خودرو

    معرفی انواع دنا پلاس ایران خودرو

    آبان 99 | با اعلام قیمت جدید محصولات ایران خودرو برای سه ماهه سوم سال 99، حالا تمام مشتریان دنا، دنا پلاس، دنا پلاس توربو و دنا پلاس توربو اتومات که موعد قراردادشان برای آبان و آذر 99 بوده، مطابق جدول زیر باید با قیمت‌های جدید برای تکمیل وجه خودرو، اقدام کنند.

    *در جدول فوق، قیمت‌ها برحسب میلیون تومان است.

    راهنمای مالتی مدیا دنا

    مهر 99 | ایران خودرو، از شهریورماه 99، سیستم مالتی مدیای جدیدی را روی خانواده دنا نصب کرده که ویژگی‌های زیر را دارد:

    به همین دلیل، آندسته از مشتریانی که کتابچه راهنمای خودرو آنها با سیستم مالتی مدیای مطابقت ندارد، باید از اطلاعات کاتالوگ زیر، استفاده کنند:

    »» راهنمای سیستم مالتی مدیای جدید (PDF) ««

    قیمت جدید دنا پلاس اتومات برای تابستان

    مهر 99 | ماجرای تحویل دنا پلاس اتومات به نمایندگان مجلس یازدهم که اواخر شهریورماه امسال خبرساز شد، در کنار همه حاشیه‌های خوب و بدش، یک نکته بسیار مهم داشت که کمتر کسی به آن توجه کرد. این نکته چیزی نبود جز قیمت تحویلی این خودرو به نمایندگان.

    آقای ایزدخواه، نماینده مردم تهران در مجلس، در بخشی از حرف‌هایش گفته بود که : «قیمت تحویل این خودرو به نماینده 302 میلیون تومان بوده ... ». اما اگر یادتان باشد، اوایل شهریورماه امسال، دعوتنامه‌های دنا پلاس اتومات برای حواله‌های بهار 99 با قیمت تقریبی 252 میلیون تومان صادر شده بود. بنابراین آنهایی که حواله‌ تابستان 99 این خودرو را دارند، احتمالا باید با قیمتی در حدود 290 تا 300 میلیون تومان، برای تسویه حساب اقدام کنند.

    دنا پلاس توربو با گیربکس جدید

    شهریور 99 | آقای یوسفی، معاون تحقیقات و توسعه شرکت نیرو محرکه، در تاریخ 30 شهریورماه خبر داده که گیربکس 6 سرععته جدید ایران خودرو، علاوه بر رانا پلاس با موتور EC5 قرار است از پاییز 99 روی خانواده دنا پلاس توربو نیز قرار بگیرد.

    این گیربکس 6 دنده جدید، 85 درصد قطعاتش نسبت به گیربکس BE پژو تغییر یا بهبود یافته. ضمن اینکه میزان داخلی سازی آن به 95 درصد رسیده است. همچنین نسخه نیمه اتومات یا AMT همین گیربکس نیز از اواخر سال 99 ابتدا روی رانا پلاس با موتور EC5 نصب خواهد شد.

    آغاز تحویل دنا پلاس اتومات

    شهریور 99 | بعد از ارسال دعوتنامه ایران خودرو، طی مراسمی با حضور مدیرعامل ایران خودرو در تاریخ 16 شهریورماه، تحویل اولین سری دنا پلاس توربو اتومات آغاز شد.

    آقای مقیمی در این مراسم، ضمن عذرخواهی از خریداران این محصول جدید، این قول را داده که نسخه‌های به‌روزتر و جدیدتر دنا پلاس توربو اتومات در آینده به بازار عرضه خواهند شد. همچنین طبق گفته‌های آقای مقیمی، دنا پلاس توربو اتومات، که 20 تغییر و بهبود مهم در آن صورت گرفته، بهترین خودرو کلاس C بازار ایران است.

    مدیرعامل ایران خودرو در این مراسم، گریزی هم به موضوع تعهدات معوق این شرکت زده و گفته که 200 هزار دستگاه تعهد سال 98 هم اکنون به 30 هزار دستگاه کاهش یافته و با همین روند، طی مدت زمانی کوتاه، مابقی تعهداتی که امکان تولید آنها وجود دارد، به صفر خواهد رسید.

    آقای مقیمی گفته که تولید 5 ماهه نخست امسال ایران خودرو به 204 هزار دستگاه رسیده که بیانگر افزایش 40 درصدی تولید نسبت به مدت مشابه سال 98 است.

    قیمت دنا پلاس اتومات برای بهار 99

    شهریور 99 | سرانجام دعوتنامه‌های سری اول دنا پلاس توربو اتومات، از تاریخ 12 شهریورماه، درحال صادر شدن است. ایران خودرو قیمت مبنای این محصول جدید را برای سه ماهه اول امسال دقیقا 252 میلیون و 653 هزارتومان اعلام کرده است.

    تحویل 2000 دستگاه به خریداران

    مرداد 99 | مدیرعامل ایران خودرو به تازگی خبر داده که تولید روزانه دنا پلاس توربو اتومات قرار است به 200 دستگاه برسد. آقای مقیمی همچنین گفته که هم اکنون 2000 دستگاه از این خودرو آماده تحویل به مشتریان است و بعد از تایید قیمت نهایی آن توسط نهادهای قانونی، دعوتنامه خریداران نیز ارسال خواهد شد.

    افزایش ایربگ‌های دنا پلاس اتومات

    مرداد 99 | در جدیدترین آپدیتی که ایران خودرو در سایت اینترنتی خود انجام داده، شاهد افزایش تعداد ایربگ‌ها در دنا پلاس توربو اتومات هستیم.

    همانطور که می‌دانید، سری اول این خودرو قرار است با کد کلاس 70702 تحویل خریدارانش شود. ایران خودرو برای این کد کلاس تا قبل از تابستان 99، دو ایربگ معرفی کرده بود اما در آپدیت تابستان 99، ایربگ‌های جانبی را هم اضافه کرده و تعداد ایربگ‌های دنا پلاس توربو اتومات را به 4 عدد رسانده است.

    با افزایش تعداد ایربگ‌ها می‌توان چنین نتیجه گرفت که ایران خودرو دیگر تمایلی به عرضه تیپ L1 دنا پلاس توربو اتومات ندارد.

    تفاوت قیمت در دعوتنامه دنا پلاس

    مرداد 99 | معاون فروش و بازاریابی ایران خودرو می‌گوید که برای اعلام قیمت دنا پلاس توربو اتومات و ارسال دعوتنامه‌های آن، این شرکت همچنان منتظر مجوز سازمان حمایت و شورای رقابت است.

    ایران خودرو همچنین قرار است دعوتنامه‌های دنا پلاس توربو اتومات با موعد بهار 99 را با «قیمت قدیم» و دعوتنامه‌های موعد تابستان 99 را با «قیمت جدید» صادر کند. 

    زمان ارسال دعوتنامه دنا پلاس توربو

    تیر 99 | ایران خودرو سرانجام زمان ارسال دعوتنامه‌های دنا پلاس توربو اتومات را مشخص کرد؛ طبق گفته‌های جدید معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو، دعوتنامه‌های دنا پلاس توربو اتومات از اوایل مردادماه 99 و بتدریج، برای ثبت نام کنندگان این خودرو، ارسال می‌شود. حال باید دید که ایران خودرو، چه قیمتی برای این محصول جنجالی‌اش درنظر گرفته است.

    مشخصات دنا پلاس توربو اتومات

    اردیبهشت 99 | ایران خودرو برای نخستین بار، مشخصات فنی دنا پلاس توربو اتومات را منتشر کرده است.

    جدول کامل مشخصات فنی و آپشن های دنا پلاس توربو اتومات

    طبق اطلاعات ایران خودرو، احتمالا دنا پلاس توربو اتومات قرار است در ابتدا با کد کلاس 70702 تحویل مشتریان شود. بنابراین این خودرو با همان آپشن های دنا پلاس توربو دنده ای کلاس 70402 بدست خریداران می رسد اما با 2 ایربگ بیشتر! یعنی:

    طبق اطلاعاتی که تاکنون ایران خودرو منتشر کرده است، دنا پلاس توربو اتومات قرار است در سه تیپ مختلف تحویل مشتریان شود؛ تیپ پایه (L1)، تیپ نیمه فول (L2) و تیپ فول (L3). در جدول زیر، تفاوت آپشن های این سه تیپ را مشاهده می کنید.

    تفاوت دنا پلاس توربو اتومات با دنا پلاس توربو دنده ای

    دقیقا از 27 دی‌ماه 96 بود که تست زمستانی دنا پلاس توربو اتومات به مدت 10 روز در کره جنوبی آغاز شد.

    این تست‌ها را شرکت موترین (Motrain) برای ایران خودرو انجام داده‌ است. این شرکت با این‌که تخصص اصلی‌اش در تامین قطعات خودرویی (به‌ویژه جعبه‌دنده) است، اما در زمینه طراحی، تولید و حتی مشاوره نیز خدمات فنی و مهندسی به مشتریانش می‌دهد.

    نکته جالب دنا پلاس توربو اتومات این است که ایران خودرو، سفارش ساخت جعبه‌دنده‌ای جدید را به کره‌ای‌ها نداده بلکه آنرا از دستی به اتومات تغییر داده است! طبق گفته‌های شرکت موترین، مهندسان این شرکت برای اتومات‌شدن این خودرو، بیش از 30 قطعه از جعبه‌دنده را مجددا طراحی کرده‌اند.

    تفاوت دنا پلاس اتومات با دنا پلاس دنده ای

    اولین سوالی که برای بسیاری از مشتریان پیش آمده این است که دنا پلاس اتومات به غیر از جعبه دنده اتوماتش، چه تفاوت های دیگری با دنا پلاس دنده‌ای دارد؟ جواب واضح است: هیچ تفاوتی!

    آنطور که در سایت ایران خودرو اعلام شده، دنا پلاس اتومات هیچ تفاوتی با دنا پلاس دنده ای ندارد که یعنی همان 5 آپشنی که ایران خودرو به‌تازگی از روی خانواده دنا پلاس حذف کرده بود، در دنا پلاس اتومات هم ناموجود است.

    جدول کامل مشخصات فنی و آپشن‌های دنا پلاس اتومات

    تفاوت دنا پلاس توربو با دنا پلاس تنفس طبیعی

    در آخرین هفته از آذرماه 96، ایران خودرو با حضور رئیس مجلس، تولیدانبوه دنا پلاس توربو را آغاز کرد؛ خودرویی که در مدل 97 تحویل مشتریان شد. اما این محصول جدید چه تفاوت‌هایی با دنا پلاس دارد؟

    جدول کامل مشخصات فنی و آپشن‌های دنا پلاس توربو

    دنا پلاس توربو تمایز ظاهری ویژهای با دنا پلاس ندارد. فقط می‌توان از روی طرح جدید و بزرگ‌تر رینگ‌هایش، آنرا تشخیص داد. البته کابین این خودرو نیز با همان تجهیزات کابین دنا پلاس است، اما با سه ویژگی کاملا جدید که عبارتند از:

    تفاوت دنا پلاس با دنا پلاس توربو، درست مانند تفاوت سورن با سورن توربوست. ایران‌خودرو در هر دو مدل، از پیشرانه EF7 یورو 4 بهره گرفته که هم مصرف سوخت و هم شتاب خودرو را بهبود داده.

    همچنین از عدد حک‌شده بر گلگیر جلو، می‌توان فهمید که ایران‌خودرویی‌ها اصرار دارند حجم پیشرانه را 1.7 لیتر اعلام کنند؛ درصورتیکه حجم دقیق آن 1646 سی‌سی است و هر طور این عدد را گرد کنید، بازهم 1.6 لیتر می‌شود نه 1.7 لیتر! 

    دنا پلاس را باید اولین فیس لیفت دنا بدانیم؛ فیس لیفتی که هرچند تغییرات مختصری دارد اما به خوبی توانسته دنا را به بازه قیمتی بالاتری بکشاند!

    دنا پلاس در پاییز سال 95 معرفی شد. سپس ایران خودرو از زمستان همان سال آنرا به خطوط تولیدش برد و نهایتا اولین سری آن به‌عنوان مدل 96 به بازار آمد. تفاوت‌های دنا پلاس با دنا معمولی هم در ظاهر است و هم در تجهیزات. مهم‌ترین تفاوت‌های ظاهری دنا پلاس عبارتند از:

    جدول کامل مشخصات فنی و آپشن‌های دنا پلاس

    در بحث تجهیزات نیز ایران خودرو آپشن‌هایی مشتری‌پسندی را به دنا پلاس اضافه کرده است؛ آپشن‌هایی که تاقبل از این روی دنا وجود نداشت. مانند:

    آپشن‌هایی که با علامت (*) مشخص شده‌اند، از سال 97 به بعد، از روی تجهیزات استاندارد دنا پلاس حذف شده‌ است!

    مشخصات دنا پلاگین هیبریدی

    روزهای 24 و 25 بهمن‌ماه 1396، برج میلاد تهران میزبان پنجمین همایش بین‌المللی صنعت خودرو بود. مثل همیشه و در حاشیه این همایش، چندین محصول جدید ایران خودرو نیز به نمایش درآمده بود مانند هایما S5، دنا پلاس توربو و پارس اتومات جدید. اما در کنار این مدل‌ها، شاهد دو خودروی پاک نیز بودیم؛ یکی «رانا برقی» و دیگری «دنا پلاگین هیبرید» که خودرو دوم، توجهات زیادی را به خود جلب کرده.

    نسخه هیبریدی دنا، یکسال پس از عرضه دنا پلاس و تنها چندین هفته بعد از فروش دنا پلاس توربو (با اولین تحویل در تابستان 97) رونمایی شده و به همین دلیل نیز احتمال زیادی برای ورودش به بازار کشورمان وجود دارد؛ البته در فاصله زمانی 5 تا 10 سال آتی! 

    پیشرانه این خودرو از نوع پلاگین هیبریدی است؛ یعنی با برق شهری یا خانگی نیز قابل شارژ خواهد بود. البته دنا پلاس هیبریدی تنها در یک گوشه جاخوش کرده بود و کسی اجازه تست یا حتی نشستن درون آن‌را نداشت. پس مجبوریم به اطلاعات منتشر شده از سوی ایران خودرو اکتفا کنیم که در جدول زیر آن‌ها را مشاهده می‌کنید. 

    نکته دیگر اینکه دنا هیبریدی به گیربکس اتومات مجهز است. پس قطعا ایران خودرو، عرضه آن‌را حداقل به چندین سال پس از عرضه «دنا پلاس اتومات» موکول می‌کند.

    باتوجه به اینکه زیرساخت‌های تولید خودروهای هیبریدی هنوز در خط تولید خودروسازان داخلی ایجاد نشده است، پس حتی در صورت قطعی‌شدن عرضه دنا هیبریدی نیز حداقل چندین سال تا دیدنش در خیابان‌ها فاصله داریم ولی همین که مدیران خودروسازان داخلی، درحال تغییر استراتژی آینده‌شان هستند، بازهم جای شکر دارد!

    در مورد قیمت دنا هیبریدی نیز حدس و گمان‌های زیادی وجود دارد اما با توجه به سابقه سایپا در ساخت ساینا برقی، احتمالا قیمت دنا هیبریدی حداقل 2 الی 3 برابر قیمت فعلی دنا خواهد بود؛ هرچند قیمت بسیار زیادی است اما قطعا با گذر زمان و شروع تولیدانبوه باتری‌هایش، قیمت منطقی‌تری پیدا می‌کند.

    قیمت دنا پلاس

    برای اطلاع از قیمت روز خودروها و اطلاع از آخرین قیمت دنا، دنا پلاس و سایر محصولات ایران خودرو، لینک‌های زیر را ببینید:

    »» قیمت روز خودرو

    »» قیمت روز محصولات ایران خودرو

    فروش دنا و دنا پلاس

    برای اطلاع از آخرین شرایط فروش ایران خودرو و جهت دیدن به‌روزترین آگهی‌های دنا و دنا پلاس، لینک‌های زیر را ببینید:

    »» شرایط فروش فوری و پیش فروش ایران خودرو

    »» خرید و فروش دنا و دنا پلاس

    دفترچه راهنمای خودرو دنا

    برای دانلود دفترچه راهنمای خودرو دنا و دنا پلاس و همچنین دفترچه راهنمای سایر محصولات ایران خودرو، لینک زیر را مشاهده کنید:

    »» دانلود دفترچه راهنمای خودرو

    منبع مطلب : bama.ir

    مدیر محترم سایت bama.ir لطفا اعلامیه سیاه بالای سایت را مطالعه کنید.

    دنا پلاس توربو اتوماتیک وارد بازار می‌شود + معرفی، بررسی و مشخصات فنی

    دنا پلاس توربو اتوماتیک وارد بازار می‌شود + معرفی، بررسی و مشخصات فنی

    به گزارش ایمنا گروه صنعتی ایران‌خودرو در معرفی محصول دنا پلاس توربو شارژر، آن را یک سر و گردن بالاتر از رقبا می‌داند که از قدرت ۱۵۰ اسب بخاری و گیربکس مدرن شش سرعته اتومات بهره می‌برد؛ این محصول به زودی وارد به بازار می‌شود.

    معرفی خودروی دنا

    دنا تاکنون با سه تیپ ساده، پلاس و پلاس توربو به بازار عرضه شده است و به دلیل داشتن امکانات رفاهی در تیپ پلاس، توانایی رقابت با همتایان چینی خود را دارد. دنا که از سال ۹۳ توسط گروه صنعتی ایران خودرو به بازار راه پیدا کرد، عنوان لوکس‌ترین خودروی ملی را یدک می‌کشد.

    دنا پلاس توربو شارژر اتوماتیک دو مشخصه اصلی یعنی بهره‌گیری از پیشرانه قدرتمند ۱۵۰ اسب بخاری و گیربکس جدید و مدرن شش سرعته اتومات را یدک می‌کشد که پیش‌تر در هیچ خودروی تولیدی در کشور وجود نداشت.

    دنا پلاس

    مشخصات فنی دنا پلاس توربو اتوماتیک

    این محصول نخستین خودروی اتوماتیک تمام بومی کشور است که نه تنها در بخش فنی بلکه در بخش امکانات نیز یکی از خودروهای پیشرو بازار در کلاس D به حساب می‌آید.

    در قلب سوگلی جدید ایران خودرو پیشرانه EF۷ مجهز به توربو شارژر می‌تپد که توانایی تولید حداکثر قدرت ۱۵۰ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه را دارد و حداکثر گشتاور آن از دور موتور ۲۲۰۰ تا ۴۸۰۰، عدد ۲۱۵ نیوتن / متر را نشان می‌دهد که بیانگر کشش فوق‌العاده این سدان ۴۵۵۹ میلیمتری است.

    انتقال قدرت به محور جلو در این محصول از طریق گیربکس شش سرعته اتومات جدید ایران خودرو صورت می‌گیرد و شتاب ۱۱ ثانیه‌ای را برای این خودرو به ارمغان می‌آورد. دنا پلاس توربو در کنار ابعاد مناسب برای خانواده‌ها، مصرف سوخت ۶.۹ لیتر در جاده دارد و در سیکل ترکیبی مصرف آن به ۸.۱ لیتر می‌رسد و این در حالی است که بسیاری از رقبای مشابه این خودرو مصرف سوخت بالاتری دارند و این موضوع نشان دهنده فناوری بالای گیربکس و پیشرانه این خودروست.

    دیگر تجهیزات: فرمان هیدرولیک مجهز به کروز کنترل - تنظیم اتوماتیک کانال تهویه برای سرنشینان عقب - چراغ جلو دارای لامپ LED و نئون و چراغ روز (Day Light) - چراغ جلو و عقب جدید - چراغ مه شکن جلو و عقب - چراغ نقشه خوان - چراغ خطر سوم - چراغ داخل داشبورد - چراغ‌های سقفی جلو و عقب - چراغ روشنایی فضای پایین داخل کابین - طرح جدید آینه‌های جانبی - آینه‌های جانبی برقی - راهنمادار و تاشونده اتوماتیک - آینه چراغ دار روی آفتابگیر سمت شاگرد - شیشه بالابرهای جلو و عقب برقی - سیستم ضد سرقت (ایموبیلایزر) - سیستم هشدار دهنده هوشمند مرکزی ورود غیر مجاز - دوربین دید عقب - هشداردهنده موانع عقب - سیستم عیب یابی هوشمند (مالتی پلکس) - قفل مرکزی با ریموت کنترل رادیویی - کمربندهای ایمنی جلو سه نقطه‌ای با قابلیت تنظیم ارتفاع - سیستم کنترل بخار بنزین - شیشه‌های سولار (ضد اشعه مضر UV خورشید) - سان روف - کروز کنترل - ستون فرمان تلسکوپی (جمع شونده) - سیستم روشنایی موقت در محیط‌های تاریک - نمایشگر دمای محیط - آنتن سقفی جدید (Shark fin) به همراه سیستم پشتیبانی از رهیاب - جا عینکی - تنظیم زاویه نور چراغ‌های جلو از داخل - تغییر استایل جانبی خودرو (درب‌ها به همراه شیشه لچکی عقب، دستگیره‌ها، گلگیرها و آینه‌های جانبی) - دستگیره‌های درب‌ها به رنگ کروم - تودوزی مخمل - دسترسی به صندوق عقب از داخل - بازکن قفل در صندوق عقب از داخل - قطعات دکوراتیو طرح چوب - سیستم قطع سوخت خودکار - سیستم کنترل بخار بنزین - کارت طلایی چهار ستاره

    تجهیزات ایمنی و رفاهی دنا پلاس توربو اتوماتیک

    دنا پلاس توربو اتوماتیک در بخش ایمنی از ۴ کیسه هوا ( راننده، سرنشین جلو و جانبی) بهره می‌برد و ترمزهای عقب و جلوی آن دیسکی است. این خودرو همچنین از سیستم ترمز ضد قفل ABS و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز به صورت اتوماتیک بهره می‌برد.

    در بخش فرمان نیز سیستم فرمان برقی روی این مدل نصب شده است. فرمان برقی، در سرعت‌های مختلف میزان نرمی متفاوتی را ارائه می‌کند که موجب سهولت فرمان‌پذیری در سرعت‌های پایین و مانورها و همچنین ایمنی با سفت شدن فرمان در سرعت‌های بالا می‌شود.

    محصول جدید ایران‌خودرو از سیستم تهویه اتوماتیک نیز بهره می‌برد و سرنشینان عقب نیز با دریچه‌ای مجزا می‌توانند از این سامانه استفاده کنند. کنترل سیستم صوتی، بلوتوث و کروز کنترل این خودرو از روی فرمان صورت می‌گیرد و نمایشگر تصویری آن به GPS، بلوتوث، بلندگوهای جلو و عقب و تیوتر مجهز شده‌اند.

    چراغ‌های جلو و عقب این خودرو با طراحی جدید به لامپ‌های LED و چراغ روشنایی در روز مجهز هستند و چراغ مه‌شکن عقب و جلو نیز از آپشن‌های استاندارد این سدان جدید به حساب می‌آید. آئینه‌های جانبی نیز در دنا پلاس توربو اتوماتیک برقی، راهنمادار و تاشونده هستند.

    ایران‌خودرو برای ایمنی محصول جدید خود سیستم ضد سرقت را در کنار سیستم هشدار دهنده مرکزی ورود غیر مجاز مجهز کرده است و از دوربین و سنسور عقب نیز بهره می‌برد.

    با توجه به اینکه صندلی‌های خودرو یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک خودرو برای حفظ آرامش سرنشینان است، دنا پلاس توربو در این بخش بنا به سنت قدیمی خانواده دنا، از سیستم تنظیم برقی هشت حرکته صندلی جلو و تنظیم برقی صندلی شاگرد بهره برده و زیر آرنجی برای سرنشینان جلو و عقب تعبیه شده است. ضمن اینکه دسترسی به صندوق عقب ۵۰۰ لیتری جادار این خودرو نیز مانند مدل‌های پیشین از داخل کابین میسر است.

    همچنین آپشن محبوب ایرانیان، "سانروف" نیز به صورت استاندارد بر روی این خودرو قرار دارد. دنا پلاس توربو اتوماتیک علاوه بر این مورد از کروز کنترل، سیستم روشنایی موقت در محیط‌های تاریک و نمایشگر دمای محیط بهره می‌برد.

    این گروه صنعتی مدعی است که ورود دنا پلاس توربو اتوماتیک به بازار طی روزهای آینده قطعاً نگاه به تولیدات خودروسازان ایرانی را در بازار تغییر خواهد داد و مشتریان مشکل‌پسند را راضی خواهد کرد و در مقایسه با رقبا خود قیمت این محصول یکی از مهمترین مؤلفه‌های این محصول است. خودروی دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک با قیمت مناسب می‌تواند بهترین انتخاب باشد؛ چراکه علاوه بر صرفه اقتصادی، توسط شبکه بزرگی از نمایندگی‌های خدمات پس از فروش در سطح کشور پشتیبانی می‌شود تا خاطر تمامی خریداران و مشتریان را نیز از این حیث آسوده نماید.

    چراغ‌های جلو و عقب این خودرو با طراحی جدید به لامپ‌های LED و چراغ روشنایی در روز مجهز شده‌اند و چراغ مه شکن عقب و جلو نیز از آپشن‌های استاندارد این سدان جدید به حساب می‌آید. آئینه‌های جانبی نیز در دنا پلاس توربو اتوماتیک برقی، راهنمادار و تاشونده هستند.

    بهره‌گیری از نوارهای کرومی دور شیشه‌های جانبی و دستگیره‌های کرومی نیز مشخصه دیگری است که به القای جلوه پریمیوم به این سدان جدید کمک بسزایی می‌کند. تریم داخلی این خودرو تک رنگ مشکی است که با تزئینات دکوراتیو طرح چوب همراه شده و با تودوزی مخمل و کفپوش‌های موکتی حس آرامش در طول سواری را به سرنشینان القا می‌کند.

    منبع مطلب : www.imna.ir

    مدیر محترم سایت www.imna.ir لطفا اعلامیه سیاه بالای سایت را مطالعه کنید.

    جواب کاربران در نظرات پایین سایت

    مهدی : نمیدونم, کاش دوستان در نظرات جواب رو بفرستن.

    میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
    مهدی 2 سال قبل
    0

    نمیدونم, کاش دوستان در نظرات جواب رو بفرستن.

    برای ارسال نظر کلیک کنید